vWallpapers discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hierbij 2 videos voor vWallpaper, ze zijn loopable je kan hier niet meer dan 1mb uploaden, dus heb ik ze op MMi gezet: ModMyiFone.com | ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vWallpapers
Hierbij 2 videos voor vWallpaper, ze zijn loopable
je kan hier niet meer dan 1mb uploaden, dus heb ik ze op MMi gezet: ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock - Downloads - ''High Energy'' LOOPABLE video 1 ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock - Downloads - ''High Energy'' LOOPABLE video 2 miss een idee om hier vWallpaper videos te posten? Laatst gewijzigd door msunique; 07-05-08 om 23:55. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
update: sorry voor de verkeerde links
|
|
||||
|
||||
Hier staan er meer dan 100
ThemeMyPhone : Free Apple iPhone Wallpapers / iPod touch Wallpapers, Backgrounds, Ringtones & vWallpapers - vWallpapers Video Wallpapers
|
||||
|
||||
hier staan er ook nog heel wat. ModMyiFone.com | iPhone forums, iPhone hacks, iPhone unlock - Downloads - vWallpaper
|
|
||||
|
||||
Mooi werk, msunique!
|
|
|||
|
|||
vwallpaper
en hier kun je videoringtones kopen
Ja dat kan ook met vwallpaper videoringtones.com - get the latest video ringtones |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
vWallpaper op 3.0 OS?
Yo,
Werkt vWallpaper bij jullie op 3.0 OS? Bij mij werkt ie helaas niet en ik wil graag een video ringtone T_T |
|
|||
|
|||
ik ben wel best benieuwd of dit programma zonder bugs enzo werkt op de iphone 3gs?
Want op de normale iphone en iphone 3g verdwijnt de video wallpaper na een poosje. |
|
|||
|
|||
jammer maar helaas
v wallpaper werkt nog niet op de laatste versie dus nog even geduld
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sinds gisteren is het eindelijk compatibel met firmware 3.0 en 3.1!
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd en tevens topic-titel aangepast.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Eindelijk!
Ik vind het echt een aanrader! |
|
|||
|
|||
hallo daar,
het programma vwallpaper is echt een aanrader. werkt echt als een trein. ik heb zelf een 3GS met firmware 3.1.2 geen problemen ermee. toppertje!!!!!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
2 Vwallpapers | bartelicious | Ringtones en Wallpapers | 0 | 25-05-08 16:12 |
|
|