Cydia sources toevoegen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ok staat erop ik had het de vorige keer ook aangeduid maar ik wist niet dat je het ook moest downloaden eerst nu staat ie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ok staat erop ik had het de vorige keer ook aangeduid maar ik wist niet dat je het ook moest downloaden eerst nu staat ie erop.
Ik zie dat je ook belg bent. Welke dingen heb jij eropstaan? Ik wil iets om mijn contacten te kunnen zien en een nederlands toetsenbord welke raad je aan ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
contacten te kunnen zien? meer uitleg graag,
NL toetsbord? source toevoegen : ifoneguide.nl/114 Als je zoekfunctie gebruikt, kwam je erop uit.
|
|||
|
|||
Ok, nu staat ie erop, ik had het aangevinkt samen met cysia en aleen cydia stond erop maar ik wist niet dat ik die eerst moest downloaden , nogal dom.
Ik zie dat je belg bent welke leuke apps heb jijzelf erop staan, ik wil graag een goed woordenboek en iets om mijn contacten te zien, Isim heb ik gevonden maar ik sta liever open voor je goede raad |
|
|||
|
|||
Bij alles wat ik wil downloaden zegt ie can't find host en ik akn er efectie meet op het net dus dat is het niet
|
|
||||
|
||||
simport voor je contacten, canit find host zijn hier meerdere topics over, gebruik even de zoekfunctie.
|
|
|||
|
|||
Ja hij zat opt netwerk van de buren ipv op het onze merci voor de hulp
|
|
||||
|
||||
das een goei.........
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen sources toevoegen cydia | stefaaaan | Jailbreak apps en thema's | 7 | 27-02-11 18:14 |
HELP: Kan geen User Sources in CYDIA toevoegen | Martijn_Bakker | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-09-09 22:00 |
Sources toevoegen in Cydia | SuperDutch | Archief | 1 | 25-11-08 12:01 |
installer sources toevoegen | Alain2 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-12-07 17:53 |
|
|