iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   pic van jou Phone keypad (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/12579-pic-jou-phone-keypad.html)

Chrisl 29-05-08 11:10

Ja, is heel geen slechte repo toch??? Daarom deel ik hem ook graag met andere.....

iMario 29-05-08 11:13

idd niet slecht nee, Thanks man!:cool:

tonhaarmans 13-06-08 21:54

1 Bijlage(n)
Ik had verwacht het bestand DefaultDialer.png te vervangen door een eigen png-bestand. Maar dat is blijkbaar te gemakkelijk gedacht. Het bestand staat op Applications/MobilePhone.app/DefaultDialer.png

iMario 13-06-08 22:22

@ tonhaarmans
ik kan je ook de Retro dialer geven als je die mooi vind? (kijk post #30)

tonhaarmans 13-06-08 22:33

Nee, bedankt voor het aanbod, maar ik zou graag het originele Keypad hebben maar dan zonder de letters ABC, DEF enzovoort. Want ik draai nooit naam-nummers en ik hou van overzichtelijk en eenvoudig. De iconen van de iPhone veranderen gaat me inmiddels heel goed af, maar het Keypad veranderen blijkt dus niet simpel het vervangen van slechts één png-bestand.

croiman 13-06-08 22:34

je hebt bij je telefoon ook een artwork file zitten die je moet veranderen voor je phone pad helemaal te veranderen.
Het is geen png bestand, maar een MobileTelephony.artwork en staat in system/Library/frameworks/Telephoney.frameworks/ als je windows hebt kun je Iphoneshop tool gebruiken voor deze file uit te lezen in png's afbeeldingen en deze te bewerken.

tonhaarmans 14-06-08 02:03

Hartelijk dank croiman voor de aanwijzing dat er nog een artwork file gewijzigd moest worden. Maar ik heb de artwork file in de map Applicaties/MobilePhone.app veranderd en alles lijkt nu te werken. Het bewerken van de artwork file ging moeiteloos met behulp van de uitleg op:
ArtWorker: makkelijk artwork-bestanden bewerken » Nieuws » iPhoneclub.nl De png's in de artworkfile zijn gelukkig direct bewerkbaar.

Dat is meestal niet zo met de png's die los in de mappen van de iphone staan, zoals het bestand DefaultDialer.png. Zulke bestanden moeten eerst omgezet worden in png's die wel bewerkbaar zijn. Ik heb daarvoor gebruik gemaakt van een online converter:
release78.org

Ook dit gaat heel eenvoudig.

Nu wil ik nog op dezelfde manier het *numerieke* toetsenbord aanpassen dat je ziet als je een SMS wilt maken. Ik heb al Keypad.png en Keypad_pressed.png aangepast, maar dat heeft nog geen zichtbaar effect. In de map system/Library/frameworks/TelephonUI.framework/ zie ik geen artwork file.

croiman 14-06-08 14:27

Voot je telefoon toetsbord is er ook een artwork file, je toetsbord, je artwork algemeen, en je telefoon dailer zijn alle drie artworks, dus je moet jouw keyboard.artwork gaan aanpassen. staat bij Other.artwork in dezelfde map.

tonhaarmans 14-06-08 20:27

1 Bijlage(n)
Wederom hartelijk dank croiman, ik heb verder gezocht naar artworkbestanden en er stonden (firmware versie 1.1.4) er drie in System/Library/Frameworks/UIKit.framework/. Ik heb een aantal bestanden veranderd in Keyboard-Latin.artwork en wel de Keyboardbestanden met nummers 67, 68, 69, 71, 83 en 84 en bovendien twee Keyboardbestanden die niet in het artwork bestand zaten. In het MobilePhonePackedImages.artwork heb ik de Keyboardbestanden 30 en 31 veranderd. En nu kan ik dus telefoonnummers in een SMS typen zonder afgeleid te worden door ABC, DEF enz. Zie bijlage.


Blijkbaar moeten er *nog* twee bestanden veranderd worden, want ik zie ABC, DEF enz. weer wel staan als om mijn Passcode gevraagd wordt.....

In Other.artwork zitten overigens geen Keypadbestanden.

croiman 14-06-08 20:40

Graag gedaan.

tonhaarmans 04-07-08 21:06

3 Bijlage(n)
Uiteindelijk ontwerp (zie bijlage). Gebruik gemaakt van normaal.png. En als de toetsen ingedrukt zijn, worden ze rood (ingedrukt.png).

Brian_NL 21-10-08 15:37

1 Bijlage(n)
Gister uit Cydia gehaald!
Ik vind hem masterlijk:cool:

iMario 21-10-08 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brian_NL (Bericht 208046)
Gister uit Cydia gehaald!
Ik vind hem masterlijk:cool:

Zie ik daaronder een klein modje van mij? (gekleurde knopjes) :D

hummel 21-10-08 20:53

Various iphone themes : controlpanel

deze is wel super phat :p

Various iphone themes : World Blue

deze vind ik ook wel iets hebben

Brian_NL 21-10-08 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 208176)
Zie ik daaronder een klein modje van mij? (gekleurde knopjes) :D

Klopt haha ;)

johnhoks 13-12-08 13:05

letters door elkaar onder icoontjes
 
:confused:hoi,ik heb door te lange titels onder de icoontjes alles door elkaar staan, voorheen werd deze afgekort en stond het leesbaar onder de icoontjes!
Hoe kan ik dit weer oplossen

Kluppergeest 24-12-08 00:15

http://i42.tinypic.com/jj9ybl.png

Ook afkomstig van het Lea-thema, vind hem mooi en vrij stijlvol :)

sjoeii 24-12-08 09:18

Ziet er goed en strak uit

iMario 24-12-08 13:00

Mijne zal ik maar niet laten zien, is standaard :o
Kan nooit echt mooie vinden daarom heb ik tegenwoordig alles maar standaard :o

sjoeii 24-12-08 13:28

Je wordt oud ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:23.