pic van jou Phone keypad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik was wel benieuwd hoe iedereen zijn Keypad eruitziet, of gebruiken jullie gewoon de standaard? Anyways laat hem zien zou ik zeggen! Dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
pic van jou Phone keypad
Hey,
ik was wel benieuwd hoe iedereen zijn Keypad eruitziet, of gebruiken jullie gewoon de standaard? Anyways laat hem zien zou ik zeggen! Dit is de mijne. Matrix
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 09-05-08 om 18:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik wist niet dat je dat ook al kon aanpassen, waar heb je dat mee gedaan?
|
|
||||
|
||||
Dan kan gewoon met Customize, een programma uit de installer. En dan moet je gewoon een source hebben met zoveel mogelijk Customize plaatjes.
Ik laat die van mij vanavond wel ff zien
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
K heb beetje gecombineerd van keyboards die op internet stonden en heb zo mijne eigen ineen gezet
Hier die van mij :
|
||||
|
||||
Vet croiman!
|
|
||||
|
||||
Die van jouw is ook wel leuk als je heel je iphone in matrix style hebt.
K wil altijd iets anders, dus combineer ik, pas ik aan tot ik mijn goesting heb lol |
|
||||
|
||||
Nah, ik vind iets van Matrix erin wel leuk maar omdan meteen me hele iPhone in matrix style te doen vink niks. moet een beetje van alles wat das het leukste
|
|
||||
|
||||
hoe gekker ik de mijne krijg hoe leuker.
|
|
||||
|
||||
Deze is opzig ook wel leuk, van Aqwoah
|
|
||||
|
||||
die zijn pics en docks zijn ook leuk.
Die zijn knoppen van contacts bellen en wissen heb k geloof k vo een gedeelte gebruikt dacht ik?? |
|
||||
|
||||
wel nice dat spul van Aqwoah.
Gebruik nu ook een calculator ervan Super tof! |
|
||||
|
||||
Ik heb er wel eens een slechte ervaring mee gehad met als gevolg een restore van mijn iphone. Had thans een backup gemaakt van de originele maar het mocht niet baten. Heb wel geen cutomize gebruikt. Gebruikt iedereen daarvoor customize ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Customize KUN je gebruiken, maar soms kan er wel eens iets fout gaan (zoals altijd, wet van Murphy). |
|
|||
|
|||
Laatst gewijzigd door Chicco68; 11-05-08 om 12:13. |
|
||||
|
||||
Das een leuke link !!!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ben er al eens gaan kijken en wat afgehaald lol. thaznks for the link
|
|
||||
|
||||
staan idd leuke dingen op
|
|
||||
|
||||
Vind ik ook, ben er alles al aant uitneuzen wat ik leuk vind en hier en daar wat knip knip doen hihihihihlol
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic | iMario | Chat en geruchten | 219 | 18-01-11 15:59 |
Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat en geruchten | 118 | 30-11-09 23:51 |
Pic van jezelf ! | Destiny | Chat en geruchten | 10 | 17-02-08 22:34 |
|
|