pic van jou Phone keypad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sjoeii Je wordt oud Haha, nu al? Ben nog maar 17......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En maar weer on-topic
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit is de mijne:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou deze ook graag willen hebben, vind m erg mooi. Waar kan ik die theme vinden? EDIT: heb m al gevonden, staat gewoon in Cydia haha Laatst gewijzigd door Shorty007; 30-12-08 om 15:38. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog een geïntresseerde voor de keypad van SoundForge, zeer strak, precies wat ik ook wil
|
||||
|
||||
Heb nu deze:
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Deze maakt inmiddels onderdeel uit van mijn Stormy Black 1.2 and Stormy Black Original Themes, welke zijn te downloaden via Cydia of, wanneer je graag zelf je thema's installeert op je iPhone, hier. Hier is tevens meer informatie over Stormy Black (Original) te vinden. Overigens sorry voor mijn wat late reactie, maar ik kom niet meer zoveel op dit forum ivm activiteiten op MacThemes2.net. |
|
||||
|
||||
Je bent goed bezig op MacThemes met je thema's, hoor!
Heb het wel gezien . |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zag inderdaad je reactie nog op MacThemes, maar ben daar vergeten je te bedanken. Doe ik het maar gelijk hier (in het Nederlands). Overigens vlak jezelf ook niet uit ouwe technicus! Supreme Preferences wordt op MacThemes ook zeer gewaardeerd heb ik het idee? Zo zie je maar weer.....die Hollanders kom je overal tegen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic | iMario | Chat en geruchten | 219 | 18-01-11 15:59 |
Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat en geruchten | 118 | 30-11-09 23:51 |
Pic van jezelf ! | Destiny | Chat en geruchten | 10 | 17-02-08 22:34 |
|
|