pic van jou Phone keypad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Thx, staan ook heel veel backgrounds e.d. op Weer inspiratie om vanalles te gaan veranderen Die waar bij staat tested ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
telefoon keypads?? die werken normaal ook op 114, deze komen in Applications/MobilePhone.app
MAAK altijd wel eerst backup van je standaard app.
|
||||
|
||||
Citaat:
Is opgelost simcard eruit gedaan en dan herstart en dan sim er terug in en het werkt. |
|
||||
|
||||
erover heen zetten met Winscp, moet lukken ook al hangt je iphone, dan kun je er nog steeds in via Wi-Fi.
ook gekeken naar de benaming ervan? naam kan een beetje verschillen. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De mijne is net keihard gecrashed. ik was bezig in commcenter en bang gedaan, kan k ook nog es gaan restoren wat maanden geleden is lol.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik nu deze van Aqwoah....
|
||||
|
||||
Mine:
|
||||
|
||||
Ik gebruik zelf die van aqwoah en de retro dialer, ik vind ze alletwee super!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
In de repo van planet-iphones.
Repo: http://planet-iphones.com/repositiry Uiteindelijk vindt je hem in de custom map van planet-iphones..... En hij heet retro dialer |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Succes ouwe...
|
|
||||
|
||||
Ben niet oud... lol
ik heb ook een other artwork in die repo gevonden. Vet man! alles zilver |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het 'Wat vind jij van de avatar boven jou?' topic | iMario | Chat en geruchten | 219 | 18-01-11 15:59 |
Post hier een pic van jouw Desktop | iMario | Chat en geruchten | 118 | 30-11-09 23:51 |
Pic van jezelf ! | Destiny | Chat en geruchten | 10 | 17-02-08 22:34 |
|
|