joker theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) heb vandaag via cydia het joker theme op de foon gezet , en ziet er mooi uit . alleen blijven sommige icoontjes van apps in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
joker theme
heb vandaag via cydia het joker theme op de foon gezet , en ziet er mooi uit . alleen blijven sommige icoontjes van apps in hun originele kleur zoals NOS en beejive . de rest van de icoontjes is zoals het thema van de joker , wit en blauw .
hoe kan ik dit veranderen zodat ze allemaal wit/blauw worden ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Optie 1: mailtje sturen naar developer van de theme me de apps die nog niet gethemed zijn.
Optie 2: in photoshop zeld wit blauwe icoontjes make vr de apps en die dan op je iphone ssh'en |
|
|||
|
|||
optie 3: aanvaarden dat het onmogelijk is voor elke app (enkele duizenden) een icoontje "juist" te hebben
|
|
||||
|
||||
Er zijn maar rond de ~250 die vaak voorkomen en degene die meestal niet in themes zitten zijn degene die uit landen als Nederland komen.
Laatst gewijzigd door Gilliam; 05-02-09 om 21:46. |
|
||||
|
||||
Je kan ook kijken of je theme ergens op een forum staat en dan een request doen...
|
|||
|
|||
op welke locatie moet je appstore iconen veranderen (ssh) ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Theme's op 1.1.3 | SuperDutch | Jailbreak apps en thema's | 12 | 21-03-08 21:59 |
theme in the theme...? | purse-o-nality | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-08 00:14 |
|
|