Ga je op vakantie? misschien is dit wel handig! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Stel je heb ergens last van. Misschien buikpijn of last van je kleine teen en je wil het duidelijk maken in het hakkie takkie taal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ga je op vakantie? misschien is dit wel handig!
Stel je heb ergens last van. Misschien buikpijn of last van je kleine teen en je wil het duidelijk maken in het hakkie takkie taal aan een dokter. Dan is waarschijnlijk dit de oplossing.
ik heb het nog niet geprobeerd want ik ben aan het werk. Ben wel benieuwd wat andere hier van vinden. Symptom Navigator - iPhone Apps and iPod touch Applications Gallery appSafari.com
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is pas echt grappig, maar wel goed voor iemand die op vakantie gaat.
Wat is als je iets aan je kleine junior daar beneden hebt??? Zegt de app t ook dan?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hahaha grapjas, ik vroeg me af of de app de geslachtsdelen ook zou zeggen, aanduiden? in de vreemde taal????
dan zouden ze er +16age explited bij moeten zetten.... |
|
||||
|
||||
Ja, want je moet toch minimaal 16 zijn voordat je leuter groen gaat kleuren en je er wat aan mag doen ;-0
|
||||
|
||||
dat is (lullig) als je er vroeg bij bent. haha!! En het probleem van vreemde talen los je op met je woordenboek op je Iphone of gewoon 2 weekjes wachten dan valt hij er van zelf af! haha
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
doet apple nederland dit wel stof 3gs | sweet | iPhone algemeen | 4 | 27-05-10 11:30 |
Vakantie? maar jij moet wel werken?! | RandyJC | Chat en geruchten | 0 | 28-12-09 11:57 |
update nu wel handig? | haarlem023 | iPhone algemeen | 2 | 05-11-09 18:15 |
zeer goedkope i-phones op speurders.nl.. is dit wel te vertrouwen!?? | canny | Archief | 10 | 29-10-08 13:09 |
|
|