FakeClockUp, ClockWind etc. (iOS speedo's) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft ervaringen met tweaks die de animaties van iOS beloven te versnellen, waardoor je in sommige gevallen een 'snellere' (als in: niks sneller qua ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FakeClockUp, ClockWind etc. (iOS speedo's)
Wie heeft ervaringen met tweaks die de animaties van iOS beloven te versnellen, waardoor je in sommige gevallen een 'snellere' (als in: niks sneller qua hardware of overclocken van de cpu) iPhone hebt?
Bevalt de tweak jou? En zo ja waarom of bij welke apps of gebeurtenissen? Zo niet, wat ging er niet goed? -> Daarnaast lijken FakeClockUp of varianten daarop zoals ClockWind momenteel niet beschikbaar in Cydia. Ik kan ze niet vinden (oa in de BigBoss source)... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ah zit dus niet in de standaard repo's. Is die source betrouwbaar?
Zo geïnstalleerd. Grappig effect; als je de versnelling heel hoog zet lijkt het net alsof je een versneld filmpje bekijkt Ook typen kan nu sneller omdat de letter-pop-up animatie ook korter (sneller?) is. Raar dat Apple dit zelf niet iets versneld, want eventuele 'lags' merk je zo mooi niet meer. Laatst gewijzigd door ballegooier; 27-10-12 om 20:29. |
|
|||
|
|||
Met Springtomize2 kan dat ook.
Citaat:
Ik ben al een tijdje aan't zoeken achter UsefulIcons. Hoewel ik deze officieel gekocht heb kan ik dit niet installeren wegen onvindbaar. |
|
|||
|
|||
Ja, zijn betrouwbaar.
|
|
||||
|
||||
Ik geloof je op je blauwe ogen.
|
|
|||
|
|||
Oeps, heb groene ogen! :$
|
|
||||
|
||||
Ik weet je te vinden!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|