Draaischijf op de iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz ik kan hem nu wel installeren maar krijg alleen maar een nummeriek toetsenbord ja maar je krijgt ook een aparte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
klopt en ook daar krijg ik alleen een nummeriek
|
|
||||
|
||||
Reboot?? Opnieuw installeren?
|
|
|||
|
|||
Oke ik heb hem eraf gegooit, nieuwe geinstalleerd en dan krijg ik nog steeds nummeriek zoals de foto laat zien. Enig idee, verkeerde instellingen ofzo?
|
|
||||
|
||||
Heb je wel de goede idail ge-installed?
Ik zag er namelijk 2 staan in de installer, 1 van modmyifone (dialer replacement) en die Franstalige. De app die hier bedoeld wordt heeft een zwarte draaischijf icon, de idialer icon van modmyifone weet ik niet hoe die er uit ziet. Laatst gewijzigd door Redchilly; 20-05-08 om 23:38. |
|
|||
|
|||
Oke ik denk dat ik nu dus idd de verkeerde versie hebt (modmyifone), waarom? Nou omdat de andere (Franstalige) gewoonweg niet gezien wordt door de installer, net zoals al eerder beschreven
|
|
|||
|
|||
Nou en opeens na nog een keer installeren na drie dagen doet hij het Geweldig
|
|
||||
|
||||
Idialer is echt een programme wat ik miste op de iphone. Tijdens het auto rijden kan je nu makkelijk je contacten opzoeken. Echt top, je weet ook wanneer je een toets indrukt dan trilt je iphone even (net als op de LG viewty)
Edit: ik heb dus het verkeerde programme geinstalleerd ik heb Idial geinstalleerd inplaats van SOSiphone (geluk bij een ongeluk). Laatst gewijzigd door Beaux; 28-05-08 om 19:53. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Draaischijf op je Iphone | Komkommer | Jailbreak apps en thema's | 2 | 28-05-08 11:58 |
|
|