FWChanger discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app 'FWChanger' ( iPhoneFreakz FWChanger 2.1 iPhoneFreakz ) geïnstalleerd. Het zou de firmware versie (alleen display) moeten kunnen veranderen. Het enige wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
FWChanger
Ik heb de app 'FWChanger' (iPhoneFreakz FWChanger 2.1 iPhoneFreakz) geïnstalleerd. Het zou de firmware versie (alleen display) moeten kunnen veranderen.
Het enige wat ik nu zie is 'N/A' waar ik de firmware versie (1.1.4) zou moeten zien staan. Als het goed is zou de app alleen een bepaalde plist aanpassen met daarin de firmware versie. Wie weet welke plist dit is zodat ik het zelf handmatig weer terug kan zetten. Update: Laat maar. Was gewoon verkeerd gebruik van de tool. Die werkt dus wel. Maar daarom ben ik nog wel steeds benieuwd welke plist nu wordt aangepast.
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 19-05-08 om 21:22. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die *.plist staat in System/Library/CoreServices/.
Die kun je handmatig veranderen. Je kun took in de app zelf de firmware.plist aanpassen, en die N/A veranderen in bla bla bla..... En die app gebruik ik ook, is wel leuk speeltje hihihi.
|
|