XBMC-IOS discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na het in mij bronnen te zetten. Wil ik het installeren maar ik krijg het niet voor elkaar. iemand een idee Hoe ik er wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
XBMC-IOS
Na het in mij bronnen te zetten. Wil ik het installeren maar ik krijg het niet voor elkaar. iemand een idee Hoe ik er wel op krijg. Gaat om mij iPhone 4.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Servers zijn overloaded, het is al een wonder als je ook maar iets geinstalleerd krijgt. Anders denk ik dat de repo die je erin wilt zetten niet bestaat of foutief is.
|
|
|||
|
|||
Ja hij staat er op. Alleen nu krijg ik een melding van error script failed plugin video icefilms. Is denk dat overbelast in.
|
|
|||
|
|||
Okee alles doet het kan nu films kijken naar een tijdje. Alleen nu loop ik weer tegen aan anderen probleem. Kan ik via mij iPhone airplay gebruiken naar mij Apple tv3. Ik kan het ook nergens vinden op internet iemand een idee ???!
|
|
||||
|
||||
Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ziggo tv in xbmc | Terrors | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 02-06-12 10:27 |
XBMC IOS Beta 3 | misa | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 28 | 11-02-12 21:51 |
xbmc | maltje | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 15-01-12 19:14 |
xbmc | astramen | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 28-10-11 14:28 |
|
|