iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134470-lijst-cydia-tweaks-apps-niet-werken-onder-ios6-1-a.html)

Donkeh 05-02-13 11:38

Ondertussen heb ik een artikel gelezen ivm de verdwenen 'vliegtuigstand' in SBSettings. Dqt is zo voorzien, omdat de app crashte wnr die in vliegtuigstand gezet werd. De button is er momenteel uitgehaald tot de maker een oplossing heeft.
Maar in iOS6 doet de 'niet-storen' button hetzelfde zeker? Of niet?

Shorty007 05-02-13 12:00

Werkt:
Zephyr
Barrel
Shrink
Swipebright
Killbackground
Clockwind
Winterboard
iCleaner
Cleverpin

Werkt niet:
Spotlock 0.2

Shorty007 05-02-13 12:09

Weet er iemand een alternatief voor de app spotlock? Deze werkt nog niet op ios6 merk ik.
Spotlock is een tweak die je iphone lockt zodra je recht (naar spotlight) swiped..
Wil graag me iphone kunnen locken zonder de power button te gebruiken, en dus met een swipe... Mogelijkheden?

Geert1976 05-02-13 12:22

thanks voor jullie input, so far! ;)

trinetix 05-02-13 12:22

Werkt wel even terug proberen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 12:23 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 874571)
Weet er iemand een alternatief voor de app spotlock? Deze werkt nog niet op ios6 merk ik.
Spotlock is een tweak die je iphone lockt zodra je recht (naar spotlight) swiped..
Wil graag me iphone kunnen locken zonder de power button te gebruiken, en dus met een swipe... Mogelijkheden?

Werkt wel bij mij even terug proberen

R3BU5ER 05-02-13 12:24

Waarom dat soort dingen niet gewoon met activator? Ik shake m'n foon om lock/unlock te doen :)

Geert1976 05-02-13 12:26

@ beezer; hoe je dit precies kan voorkomen...tsja...nog niet alle apps/tweaks zijn ios 6.1 compatible. En ik geloof dat sommige tweaks/apps onderling ook nog wel eens voor problemen kunnen zorgen

Shorty007 05-02-13 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R3BU5ER (Bericht 874580)
Waarom dat soort dingen niet gewoon met activator? Ik shake m'n foon om lock/unlock te doen :)

Ik vind activator niet erg handig. Gebruik zephyr en spotlock altijd... Vind ik fijner werken..

FridgeNL 05-02-13 12:40

Springtomize 2 werkt!

Cornmeister 05-02-13 13:00

Barrel werkt deels op mijn iphone 5, als je snel bladert door de schermen ziet het er wat glitchy uit.

Daarnaast werkt Wi-Fifofum prima.

Graviboard lijkt het niet te doen.

Cornmeister 05-02-13 13:11

http://data.motor-talk.de/data/galle...ules-22580.jpg

Shorty007 05-02-13 13:33

Ik was trouwens benieuwd naar de app/tweak clockwind.
Deze kan ik alleen niet vinden :p weet iemand of dit werkt? Of is het gewoon uit cydia gehaald?

pdavie2311 05-02-13 13:40

Ik krijg bij alles wat ik wil installeren foutmeldingen?
http/1.1 403 forbidden bijvoorbeeld?

Springtomize aangekocht, lukt ook niet? Melding: Posix time out (hier al gelezen)

Heeft bovenstaand gewoon te maken dat de servers overbelast zijn? Of is mijn JB niet juist? Winterboard en een thema lukken wel namelijk.....

Shorty007 05-02-13 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pdavie2311 (Bericht 874645)
Ik krijg bij alles wat ik wil installeren foutmeldingen?
http/1.1 403 forbidden bijvoorbeeld?

Springtomize aangekocht, lukt ook niet? Melding: Posix time out (hier al gelezen)

Heeft bovenstaand gewoon te maken dat de servers overbelast zijn? Of is mijn JB niet juist? Winterboard en een thema lukken wel namelijk.....

Zijn dat apps waar je voor betaald heb? Die lukken nog niet altijd..

FridgeNL 05-02-13 13:44

Payment managment van Cydia heeft nog wel wat kuren en time-outs, apps zoals Winterboard en SBSettings zijn gratis en geven nu wat minder problemen.
Heb net zelf wel probleemloos MyWi betaald kunnen updaten naar versie 6.

pdavie2311 05-02-13 13:47

Shrink betaald ja en springtomize 2 had ik al eerder aangeschaft vorig jaar zei die..Beide willen dus niet...(achteraf ben ik Shrink niet nodig, zit ook in Springtomize begrijp ik, maar ja)

ferrywalter 05-02-13 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 874562)
Het gaat hier nu ook aardig met dingen installeren vanuit cydia! En dan bedoel ik met name de betaalde apps. Dus lijkt erop dat het gefixt is, of iig bijna :)

En welke bron gebruik je on de Cydia?

Shorty007 05-02-13 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ferrywalter (Bericht 874649)
En welke bron gebruik je on de Cydia?

De standaard alleen nog. Sources toevoegen lukt nog niet echt..
Heb inmiddels zephyr, barrel, shrink kunnen downloaden.
Gewoon blijven proberen en dan met een beetje geluk doetie t ineens :)
Maar bijvoorbeeld forecast kan bij mij weer niet..

Bubbly 05-02-13 14:11

Het Google Docs (waarom is dat niet Drive geworden?) document ligt nog steeds plat (wtf?!?), heb gister de HTML-versie weten op te slaan. Daarin staat helaas niet 1 ding over iOS 6.1, maar in ieder geval wel een hele hoop die op iOS 6 werken.

Soepgroente 05-02-13 14:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874666)
Het Google Docs (waarom is dat niet Drive geworden?) document ligt nog steeds plat (wtf?!?), heb gister de HTML-versie weten op te slaan. Daarin staat helaas niet 1 ding over iOS 6.1, maar in ieder geval wel een hele hoop die op iOS 6 werken.

Over welk google docs document heb je het? Care to share? :)

edit: typo

Bubbly 05-02-13 14:27

https://docs.google.com/spreadsheet/...any=true#gid=0

Ligt al 1 dag plat. Als je de pagina open laat staan en om de 10 minuten kijkt heb je kans dat de HTML versie geladen wordt.

Shorty007 05-02-13 14:28

Winterboard claimt echter dat het wel werkt op 6.1 mja hoor alleen maar problemen helaas... Ik wacht nog maar ff met installeren.

Wally© 05-02-13 14:29

Nog iemand probs met de vliegtuigmodus van SBsettings..?

Bij mij crasht en resprint ie als ik van en naar wil gaan...

Bubbly 05-02-13 14:29

Zal ff kijken, ik heb nu nog alleen Activator / NCSettings / PKGBackup / Zeppelin...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 874681)
Nog iemand probs met de vliegtuigmodus van SBsettings..?

Bij mij crasht en resprint ie als ik van en naar wil gaan...

Daarom hadden ze die ook uit de tweak verwijderd, hoe heb je die er weer ingekregen?

Wally© 05-02-13 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874682)
Zal ff kijken, ik heb nu nog alleen Activator / NCSettings / PKGBackup / Zeppelin...

Daarom hadden ze die ook uit de tweak verwijderd, hoe heb je die er weer ingekregen?

Had de toggle manueel binnengehaald...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 14:35 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874682)
Zal ff kijken, ik heb nu nog alleen Activator / NCSettings / PKGBackup / Zeppelin...

Daarom hadden ze die ook uit de tweak verwijderd, hoe heb je die er weer ingekregen?

Ha...er is net een update van de toggle + SBsettings uit...

De toggle doet het weer !!!!

beezer 05-02-13 15:51

RemoveBG toggle in SBSettings werkt nog niet .......

En scrollingboard (betaald) maar verwijderd. Nu komen de apps weer te voorschijn ....

AnyRing(betaald) is ook niet te herstellen server problemen .....

Is dit herkenbaar ??

Francis78 05-02-13 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874598)
Springtomize 2 werkt!

Springtomize 2 werkt bij mij niet. Hij blijft in 'safe mode' tenzij ik hem uitzet in sbsettings.

Bite sms werkt ook, alleen heb ik geen geluid bij binnenkomende smsjes??

FridgeNL 05-02-13 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 (Bericht 874731)
Springtomize 2 werkt bij mij niet. Hij blijft in 'safe mode' tenzij ik hem uitzet in sbsettings.

Bite sms werkt ook, alleen heb ik geen geluid bij binnenkomende smsjes??

Ik had er misschien bij moeten vermelden dat het een iPhone 4 betreft op IOS 6.1 en evasi0n jailbreak. Misschien een iPhone 5 probleem?

BiteSMS werkt bij mij ook, inclusief geluid.

Kuoi 05-02-13 16:17

Succesvol geïnstalleerd op mijn JB'd Iphone 4 :

Adblocker
BlurriedNCBackground
Clockwind
Colorkeyboard
Cydelete (alhoewel ik nog niet weet wat het nut ervan is :-) )
Killbackground
NCsettings ( Blij dat ik deze terug heb !!! )
Icleaner
Coloredknob (Kleur geven aan je knop op de lockscreen)
Nospot (verwijder de "zoek" pagina op je homescreen )
nonewsisgoodnews (verwijder het KIOSK icoon op je homescreen)
favoritecontacts (zet je favoriete contacten in je NC om snel te bellen of sms'en)

... en barrel werkt nu ook ;-)

beezer 05-02-13 16:19

Zijn er alternatieven voor scrollingboard ? Of gewoon wachten tot de update voor iOS 6.1 .....?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 16:23 ----------

@trinetix Android ...... Waarom JB geen zin ??????

Shorty007 05-02-13 16:24

Nah ik kan Clockwind dus gewoon niet vinden in cydia

Francis78 05-02-13 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874742)
Ik had er misschien bij moeten vermelden dat het een iPhone 4 betreft op IOS 6.1 en evasi0n jailbreak. Misschien een iPhone 5 probleem?

BiteSMS werkt bij mij ook, inclusief geluid.

Misschien is dat het wel. In principe zou hij geschikt moeten zijn voor IOS 5 en 6. Vreemd hoor.....

Heb ook een reset gedaan (home+aan/uit knop) en alle andere tweaks en apps om beurten uitgezet om te zien of 1 van hen een conflict geeft in combi met springtomize. Niets hielp......

Bite sms snap ik ook niets van, maar dat zou een instelling kunnen zijn. Daar moet ik gewoon nog even mee klooien ;-)

Bubbly 05-02-13 16:38

iOS 6 staat op dit moment meestal voor 6.0 en niet 6.1...

Francis78 05-02-13 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874765)
iOS 6 staat op dit moment meestal voor 6.0 en niet 6.1...

http://filippobiga.com/springtomize/v1.4_FAQ.html

bovenste link geeft aan dat het ook geschikt is voor 6.1. Ik zie daar ook staan dat springtomize2 een update is van de voorganger. Heb hem zojuist gedeinstalleerd en ga nu de oude en nieuwe versie op mijn iphone zetten.....zien of dat helpt

R3BU5ER 05-02-13 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door beezer (Bericht 874746)
Zijn er alternatieven voor scrollingboard ? Of gewoon wachten tot de update voor iOS 6.1 .....?[COLOR="SlateGrey"]

[small]--------

Infinifolders, infinidock, folderenhancer?

machero 05-02-13 17:03

NCSettings werkt prima

Auxo is ook erg mooi (betaald)

Bubbly 05-02-13 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 (Bericht 874772)
http://filippobiga.com/springtomize/v1.4_FAQ.html

bovenste link geeft aan dat het ook geschikt is voor 6.1. Ik zie daar ook staan dat springtomize2 een update is van de voorganger. Heb hem zojuist gedeinstalleerd en ga nu de oude en nieuwe versie op mijn iphone zetten.....zien of dat helpt

Springtomize 2 is een volledig nieuw pakket dat voor iOS 5 was ontworpen en een stuk uitgebreider dan S1 was. Voor iOS 6 heeft hij geen 3 gemaakt zoals verder beschreven in je link (op Twitter kreeg ik geen reactie :P).

Edit: Volgens mij is deze reactie vrij nutteloos :o

JuztPaultje 05-02-13 17:32

Ik krijg NCSettings niet aan de praat, ik zie het niet in het berichtencentrum iemand een idee wat te doen?


Edit: Nevermind NCsettings niet aangevinkt bij berichtencentrum... :/

Francis78 05-02-13 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874786)
Springtomize 2 is een volledig nieuw pakket dat voor iOS 5 was ontworpen en een stuk uitgebreider dan S1 was. Voor iOS 6 heeft hij geen 3 gemaakt zoals verder beschreven in je link (op Twitter kreeg ik geen reactie :P).

Edit: Volgens mij is deze reactie vrij nutteloos :o

haha ben jij jailbreakingnews op twitter? Mijn telefoon is nu eindeloos aan het resetten :confused: dus ik kan er ff niks mee. Maar jij zegt dus dat springtomize2 niet geschikt is voor mijn iphone? Hij schrijft: 'All versions from iOS 5.0 to iOS 6.1 are supported.' bij device model staat niets ingevuld....dus dat is niet echt duidelijk.

Of bedoel je niet op de iphone 5? allen 4(S) pffff......voel me weer lekker blond vandaag :P

Zou echt balen als het niet werkt.

Emiin' 05-02-13 18:11

Cydia apps werken niet?
 
Mijn iPhone draait zaken zoals SBsettings of NCsettings niet?
Enkel swipe selection draait zoals het hoort.
Ik heb al een paar bestanden zoals weeloader etc verwijderd, gereboot en opnieuw geinstalleerd maar helaas..

Heeft er nog iemand problemen met tweaks die niet werken of reageren met de nieuwe jailbreak?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:03.