iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134470-lijst-cydia-tweaks-apps-niet-werken-onder-ios6-1-a.html)

IphoneIpodTouch 05-02-13 18:17

De tweaks die ik er ´gekregen´heb werken wel, SB rotator 6 crasht telefoon naar safe mode. en ik krijg andere tweaks niet gedownload. Krijg niet eens Sources erbij.

IphoneIpodTouch 05-02-13 18:20

Ik krijg geen sources toegevoegd.... laat staan grote tweaks van een paar MB.

Iemand daar ook last van ?

Geux 05-02-13 18:30

JB's probleemloos uitgevoerd op alle devices. (iPad, iPod Touch en iPhone)

Nog slechts 2 purchased Apps die niet willen installeren: "AppLocker" en "Deck" geven nog Cydia errors. Drukte op cydia / modmyi?

Batterij vermoeden had ik gisteravond op de iPad ook al, iPhone pas vanmiddag gedaan.

Komende dagen eens verder testen of het werkelijk sneller gaat of dat het slechts tijdelijk "gebruik gerelateerd" is.

Wel vast een kleine bijdrage gedaan via PayPal. Vergeten niet dat sommige van onze JB-helden hier HEEL VEEL tijd in steken!!!! :rolleyes:

Shorty007 05-02-13 19:22

Dussss... Winterboard lijkt te werken (wordt er gezegd, heb het zelf nog niet geprobeerd) :)
Maar weet iemand toevallig of Neon LS Clock HD ook werkt? Een geweldig lockscreen als je het mij vraagt...

IphoneIpodTouch 05-02-13 19:25

Winterboard werkt ja (bij mij althans wel) Dreamboard werkt ook.

Shorty007 05-02-13 19:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IphoneIpodTouch (Bericht 874854)
Winterboard werkt ja (bij mij althans wel) Dreamboard werkt ook.

En Neon LS Clock HD ook bij jou?? Of heb je die niet :(

dkawa 05-02-13 20:01

ik krijg de modmyi repo niet tegevoegd waardoor ik Zeppelin niet krijg gedownload... via welke repo hebben jullie Zeppelin gedowload?

FridgeNL 05-02-13 20:07

Modmyi staat standaard in Cydia en hoef je niet nog eens toe te voegen.

Emiin' 05-02-13 20:12

Nevermind, uit frustratie heb ik gewoon een volledig restore gedaan.
Ik ga hem zonder jailbreak gebruiken voor het moment. Ik ondervind teveel problemen, hopelijk worden ze gefixt.

Vooral de installatie van NCsettings en SBsettings gaf mij frustraties. Na instellen verschenen ze nergens @ the notificatiecenter bij mij.

Back to basics for me :mad:

pong38 05-02-13 20:16

Update. Opnieuw jb uitgevoerd, cydia alles er op probleemloos.
tsProtector weer geinstalleerd. Ziggo TV app werkt weer niet meer.

Kan iemand even mee testen ?

Heb al wel een mailtje naar de maker gestuurd.

pong38 05-02-13 20:19

Werkt wel onder 6.1 JB:
iKeyWi
allmail
scrollingboard

Werkt niet:
tsProtector P

dkawa 05-02-13 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874891)
Modmyi staat standaard in Cydia en hoef je niet nog eens toe te voegen.


klopt maar ik krijg alleen maar rode letters als ik hem laad..

dus even verwijderd en dan weer gestart.. maar het wil maar niet laden..:confused:

FridgeNL 05-02-13 20:25

Dat komt omdat de repo waarschijnlijk problemen had en heeft, door hem te verwijderen los je niets op.

dkawa 05-02-13 20:25

krijg continu de volgene foutmlding: Problem with MergList......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 20:26 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL (Bericht 874925)
Dat komt omdat de repo waarschijnlijk problemen had en heeft, door hem te verwijderen los je niets op.

OK , maar hoe kom ik dan aan Zeppelin en Wallpaper JPEGifier?

Shorty007 05-02-13 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 874926)
krijg continu de volgene foutmlding: Problem with MergList......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 20:26 ----------



OK , maar hoe kom ik dan aan Zeppelin en Wallpaper JPEGifier?

ok zelf maar geprobeerd.
Werkt!

EDIT: je hebt alleen geen melding meer op je lockscreen als je een mailtje oid hebt.

dkawa 05-02-13 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 874929)
ok zelf maar geprobeerd.
Werkt!


Ok kun je mj ook vertellen hoe je dit gedaan hebt?

Shorty007 05-02-13 20:44

winterboard geinstalleerd
Neon LS Clock HD geinstalleerd (geen standaard repo)
lockscreen clock hide geinstalleerd (geen standaard repo)

dkawa 05-02-13 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 874939)
winterboard geinstalleerd
Neon LS Clock HD geinstalleerd (geen standaard repo)
lockscreen clock hide geinstalleerd (geen standaard repo)

ik had het over Zeppelin en Wallpaper JPEGifier.. :confused:

Shorty007 05-02-13 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dkawa (Bericht 874942)
ik had het over Zeppelin en Wallpaper JPEGifier.. :confused:

ow hahaha ja zie t nu :P njaaaa :P misschien wilde iemand anders het nog weten..? LOL :p

iredydo 05-02-13 20:49

Springtomize 5+6 werkt bijna goed op dock na waarmee je kan coverflow effect kan aan zetten .cydelete nope switchy crashed die iphone jammer iblacklist opnieuw gekocht ,maar dat is het wel waard .dat was een gemis .

Bubbly 05-02-13 20:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 (Bericht 874792)
haha ben jij jailbreakingnews op twitter? Mijn telefoon is nu eindeloos aan het resetten :confused: dus ik kan er ff niks mee. Maar jij zegt dus dat springtomize2 niet geschikt is voor mijn iphone? Hij schrijft: 'All versions from iOS 5.0 to iOS 6.1 are supported.' bij device model staat niets ingevuld....dus dat is niet echt duidelijk.

Of bedoel je niet op de iphone 5? allen 4(S) pffff......voel me weer lekker blond vandaag :P

Zou echt balen als het niet werkt.

Whaha nee ik ben vroeeem op Twitter xD

Hij zou geschikt moeten zijn. Ik zou 'm ff verwijderen en na de respring herinstalleren... Als het niet werkt en dat ligt niet aan een conflict met andere tweaks, stuur dan een crashlog+syslog naar filippo@filippobiga.com

dkawa 05-02-13 20:55

OK wie kan mij helpen om zeppelin en wallpaperJPEGifier tekrijgen?

laat maar ik heb het al.. had teveel repo's in de bronnenlijst...vreemd...

Geert1976 05-02-13 21:26

bij iemand bekend of No Update werkt onder 6.1? Dit zorgt ervoor dat nieuwe ios niet word OTA updated via je iPhone als je er per ongeluk op drukt....wil nog wel eens voorkomen als kleine kids de iPhone in hun handen hebben ;) ;)

Of een ander goed alternatief om die mogelijk toekomstige update te blocken?

Donkardo 05-02-13 21:41

Iemand die ervaring heeft met FolderEnhancer...? Of iets vergelijkbaars om kiosk enzo te verstoppen.



Alvast bedankt

FridgeNL 05-02-13 21:43

voor je kiosk: nonewsisgoodnews

Francis78 05-02-13 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iredydo (Bericht 874945)
Springtomize 5+6 werkt bijna goed op dock na waarmee je kan coverflow effect kan aan zetten .cydelete nope switchy crashed die iphone jammer iblacklist opnieuw gekocht ,maar dat is het wel waard .dat was een gemis .

Bij jou werkt springtomize dus wel op je iphone 5? Mijn iphone schiet elke keer in 'safe mode' ben benieuwd waar het verschil zit???

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 21:53 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 874948)
Whaha nee ik ben vroeeem op Twitter xD

Hij zou geschikt moeten zijn. Ik zou 'm ff verwijderen en na de respring herinstalleren... Als het niet werkt en dat ligt niet aan een conflict met andere tweaks, stuur dan een crashlog+syslog naar filippo@filippobiga.com

Ik heb geen berichtje van jou op twitter hoor haha andere Francis78 :p

Ik ga dat even proberen en als dat niet lukt zal ik een mailtje sturen. Las hier dat Iredydo het wel draaiend heeft.....dus het zou moeten kunnen.....frustie :mad:

beezer 05-02-13 22:29

En jongens vergeet een kleine donatie te doen via paypal aan de JB'ers, heb ik zelf net ook gedaan ......:d

Bubbly 05-02-13 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Francis78 (Bericht 874987)
Ik heb geen berichtje van jou op twitter hoor haha andere Francis78 :p

Ik ga dat even proberen en als dat niet lukt zal ik een mailtje sturen. Las hier dat Iredydo het wel draaiend heeft.....dus het zou moeten kunnen.....frustie :mad:

Ik had dan ook geen reactie ontvangen van @filippobiga, jouw account ken ik niet eens :P

Ik ga Springtomize installeren, kijken of ik tegen problemen aanloop.

WinterBoard is overigens geïnstalleerd, nog niets ingesteld, ook geen problemen (de boot duurde wel lang maar ik was toch tv aan het kijken :rolleyes:).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 februari 2013 om 22:48 ----------

Ha, dat is grappig. Springtomize slaat schijnbaar de gegevens ergens op zodat het in de iTunes reservekopie wordt opgeslagen. Het werkt prima hier :)

Het moet dus aan een conflicterende tweak of instelling liggen...

SpartacusNLD 05-02-13 23:02

kunnen jullie dashboard x ook niet binnen halen via cydia? iemand een oplossing? krijg steeds 403 forbidden

Shorty007 06-02-13 00:10

iCleaner werkt ook!
Ff vraagje: ben een beetje aan het rondkijken in Cydia, bij ringtones en sounds. Is er nou geen manier om die te luisteren voordat je het download? Kan toch moeilijk alles gaan downen 1 voor 1 om te luisteren of het wat is...?

Bubbly 06-02-13 00:11

Tenzij je het op internet kan opzoeken kan dat niet nee...

DarkQIphone 06-02-13 00:42

Springtomize2 werkt
Killbackground
Winterboard
Alles op iPhone 5

Donkardo 06-02-13 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 875036)
iCleaner werkt ook!
Ff vraagje: ben een beetje aan het rondkijken in Cydia, bij ringtones en sounds. Is er nou geen manier om die te luisteren voordat je het download? Kan toch moeilijk alles gaan downen 1 voor 1 om te luisteren of het wat is...?



Via cydia unlimtones installeren. Dat is wat ik gebruik

hipperd 06-02-13 08:48

Niemand problemen met SBsettings en iphone 5 na een reboot. Bij mij bleef hij hangen op het appeltje, heb hem verwijderd en probleem is opgelost.

huisvrouwtje 06-02-13 09:37

Heb zojuist Springtomize aangekocht, maar kan m niet downloaden Posix connection refused mmmm en nu???

beezer 06-02-13 10:03

@huisvrouwtje Wachten is de enige optie totdat er rust in de tent is (lees er niet zoveel dataverkeer meer op de servers zijn ......)

Aoshi 06-02-13 10:27

Iemand die weet met welke "tweak" of zoiets (via jailbreak dus) je bepaalde icons 'hiden'?
Vroeger deed ik dit met SBSetting, maar nu ik met NCSetting werk, is dus die "hide icons" niet meer beschikbaar en weet ik dus niet met welk tweak ik wel zou kunnen uitvoeren?

DarkQIphone 06-02-13 10:29

Ik doe het zelf met Springtomize

Aoshi 06-02-13 10:33

Is er dan geen ander manier, gezien ik GEEN springtomize wil gebruiken? :)

DarkQIphone 06-02-13 10:34

Sbsettings en waarom wil
Je geen Springtomize gebruiken ??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.