FullForce (voor iPhone 5) aanrader!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) wow! wat ben ik te spreken over FullForce (voor iPhone 5). Vrijwel alle apps die nog niet gereed zijn voor het scherm van de 5, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FullForce (voor iPhone 5) aanrader!!
wow! wat ben ik te spreken over FullForce (voor iPhone 5). Vrijwel alle apps die nog niet gereed zijn voor het scherm van de 5, rekt deze tweak keurig uit over het gehele scherm.
aanradertje! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt goed. Maar als ik deze wil installeren krijg ik de melding dat de dependencies niet beschikbaar zijn :\
edit: sorry ik moet natuurlijk FullForce for Phone hebben Kun je een paar screenshots sturen van bekende apps die uitgerekt zijn? Bv iphoneclub app. Ben wel benieuwd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
http://www.phoneshop.nl << aanrader?? | Arsineh | Koopinformatie en ervaringen | 1 | 27-02-11 01:09 |
FullForce (Cydia) | milan13 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 02-01-11 18:12 |
Aanrader : Lenntek Sonix in-ear headphone | Runaque | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-09-09 21:05 |
Welke iMac een aanrader? | Tjedemich | Chat en geruchten | 25 | 15-06-08 21:54 |
iRovr (Aanrader!) | ironmanixs | iPhone Apps | 1 | 02-03-08 04:32 |
|
|