iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134706-ios6-1-lijst-cydia-tweaks-werken.html)

Soepgroente 16-02-13 15:08

Winterboard en MobileSubtrate zijn geupdate. Het is nu eindelijk mogelijk om notifications te zien met een custom HTML lockscreen :)

viegje48 16-02-13 15:21

Iemand al ervaring met phonenzb??

Kan nl geen servenaam invoeren,iemand anders hier ook hinder van,of een oplossing voor?

Bubbly 16-02-13 15:50

Huidige lijst.

ShowCase werkt ook :)

Soepgroente 16-02-13 20:38

AutoProtect for iOS 6 werkt ook. Schakelt codeslot uit als je bent verbonden met jouw vertrouwde Wi-Fi netwerk(en). Met andere woorden: geen codeslot als je thuis bent.

FridgeNL 16-02-13 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door viegje48 (Bericht 878850)
Iemand al ervaring met phonenzb??

Kan nl geen servenaam invoeren,iemand anders hier ook hinder van,of een oplossing voor?

Heb het even voor je getest en werkt bij mij zonder problemen.

bsuma 17-02-13 20:28

@Soepgroente: Ik was nog niet bekend met AutoProtect for IOS 6
Zijn hier mee gebruikers van ? Werkt het goed ? Geen problemen mee ??
Ik las via Google iets over overmatig gebruik RAM geheugen ??
Ik vind het in ieder geval een handige tweak zoals ik het lees. Thuis geen codeslot meer.

Wally© 17-02-13 22:03

Auxo op iPhone4 iOS 6.1 werkt perfect (zonet aangeschaft)

Bubbly 18-02-13 03:16

1 Bijlage(n)
Ik had een tweak die iOS 6 compatible is [Hide Up and Bottom Lockscreen Background (2.0)]. Of het ligt aan de tweak of iCleaner heeft 'm kapot gemaakt, maar het slide to unlock gebeuren is naar rechts verschoven waardoor de Activator bottom-up-swipe niet meer werkt. De ontwikkelaar snapte niet helemaal wat ik bedoelde en toen hij het wel begreep kreeg ik geen reactie meer, waarschijnlijk omdat hij niet weet hoe het gefixt kan worden :rolleyes:

Dus ben ik op zoek gegaan naar alternatieven, onder andere:

http://forum.iculture.nl/attachment....1&d=1361152847

En die heb ik gevonden :P Een aantal van de tweaks hierboven zijn niet functioneel, sommigen zijn perfect voor iOS 5, maar iOS 6 heeft extra schaduwlijnen. De volgende tweaks samen zorgen voor een schoon lockscreen en zijn volledig iOS 6 compatible:
- clear Lockscreen (v5.0; dev: colombianlink) (statusbar is helaas niet cleared)
- Transparent StatusBar for iOS 4 (v1.0; werkt ook prima op iOS 5)
- Transparent Passcode Lock (i.c.m. volgende: )
- Transparent PIN lock

Geert1976 18-02-13 07:48

@ Bubbly;

ik zoek ook nog een tweak die die lelijke streep onderin het Lockscreen weghaalt. Ik heb inmiddels de Slider/Bar/Tekst onderin al weg, maar er blijft zo'n lelijke streep onderin over. Jij enig idee?

EDIT: heb het al gevonden...ben een beetje verder gaan speuren op het net. Kwam dit tegen; LockScreen Line Fix Winterboard. Downloaden en activeren via Winterboard. Nu geen lelijke streep meer onderin :)

Bubbly 18-02-13 10:47

Ik heb Unfold geïnstalleerd, als clear Lockscreen dat niet doet dan haalt Unfold die ook al weg :)

Machineman 18-02-13 11:09

@Bubbly Fullscreen lockscreen werkt ook perfect. Geen actergrond meer achter de clock en slide 2 unlock. Ook die irritante lijnen zijn foetsie.

Goede tweak werkt op iPhone 5 ios 6.1

Geert1976 18-02-13 11:48

Unfold is inderdaad leuk, maar dan krijg je zo'n lelijke witte pijl onderin je lockscreen

dank voor de Fullscreen Lockscreen Machineman

Bubbly 18-02-13 11:51

@Machineman
Bedankt voor de tip, zal het straks uitproberen!

@Geert
Dat vind ik juist fijn, ik laat de cameraknop namelijk ook gewoon staan en op deze manier is het symmetrisch ;) Bovenal ben ik blij dat m'n Activator bottom-swipe-up weer werkt.

Geert1976 18-02-13 12:47

@ Bubbly; volgens mij gebruik jij ook wel graag Activator. Heb ff een nieuw topic hierover geopend. Graag jouw input hierin!:-)

Bubbly 18-02-13 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Machineman (Bericht 879352)
@Bubbly Fullscreen lockscreen werkt ook perfect. Geen actergrond meer achter de clock en slide 2 unlock. Ook die irritante lijnen zijn foetsie.

Goede tweak werkt op iPhone 5 ios 6.1

Helaas blijft de muziekachtergrond behouden :( wordt dus alsnog meer dan 1 tweak gebruiken.

PCM_Smeets 19-02-13 09:19

Wie helpt me.......

Ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik heb ook mijn iPhone 4 gejailbreakt. Ik heb er diverse tweaks opgezet.

Maar nu loopt mijn iPhone steeds vaker vast. Dus wilde ik diverse cydia tweaks verwijderen. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Ik ga in Cydia naar paketten en verwijder ze dan... Maar dan krijg ik vaak errors en wordt de tweak niet verwijderd. Dus.... Ik moet mijn gsm weer herstellen. Bang dat ik weer dingen kwijt ben.

Wie helpt me? Is er een andere optie om tweaks te verwijderen?

iredydo 19-02-13 09:28

sbsettings 3G werkt weer .geloof dat ik 100% alles werkend heb.

Kuoi 19-02-13 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PCM_Smeets (Bericht 879629)
Wie helpt me.......

Ik hoop dat ik hier goed zit.

Ik heb ook mijn iPhone 4 gejailbreakt. Ik heb er diverse tweaks opgezet.

Maar nu loopt mijn iPhone steeds vaker vast. Dus wilde ik diverse cydia tweaks verwijderen. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Ik ga in Cydia naar paketten en verwijder ze dan... Maar dan krijg ik vaak errors en wordt de tweak niet verwijderd. Dus.... Ik moet mijn gsm weer herstellen. Bang dat ik weer dingen kwijt ben.

Wie helpt me? Is er een andere optie om tweaks te verwijderen?

Dan zou ik het volgende doen ...

Een lijst maken van je tweaks
Geen backup van de cydia tweaks want ik vrees dat er 2 tweaks niet compatibel zijn met elkaar.
Itunes backup maken
Herstellen , en instellen als nieuwe iPhone
Jailbreak
Itunes backup terugzetten

Nu 1 voor 1 de tweaks terugzetten , en bv. geen 3 tweaks voor hetzelfde installeren .
Ik heb mijn iPhone moeten herstellen na installatie van de "anicons" tweak. :-)

Succes

PCM_Smeets 19-02-13 11:41

Ik weet niet wat de boosdoener is, maar ik ga er wel vanalles niet meer opzetten zeg maar.

Ik krijg de volgende error:

trying to overwrite /usr/bin/patchsync, which is also in package com.repocydia.appsync

en daarna krijg ik
sub-process/usr/bin/dpkg returned an error code (1)

Weet iemand of dit zo op te lossen is? Anders ga ik het zoals Kuoi hierboven beschrijft, resetten en opnieuw installeren.

Alvast bedankt

PS. Waarschijnlijk mag ik het adres van het package niet noteren, want het forum zet er zelf *** neer. Mijn excuses als ik iets gedaan heb wat niet mag. Dan hoor ik het graag.

huisvrouwtje 19-02-13 12:58

Als ik een app wil verwijderen dan springt de telefoon uit en start ie opnieuw op???
Hebben meer mensen daar last van?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.