iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar aanleiding van deze topic lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken
Naar aanleiding van deze topic lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS was er vraag naar een duidelijke lijst ... vandaar deze lijst.
De lijst is een samenvatting van bovenstaand topic en bevat de werkende tweaks en apps. Ik zal de lijst bijwerken met tips en opmerkingen die in bovenstaand topic of via een PM aan mij geleverd worden. Werkt een tweak op jou toestel ? Laat je me even weten welke tweak en welk toestel ? Kuoi -------------------- De werkende tweaks en apps : Citaat:
Laatst gewijzigd door Kuoi; 10-02-13 om 18:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Barrel werkt op mijn iPhone 5 iOS 6.1
Geen crashes, hickups. |
|
|||
|
|||
Aangepast
|
|
|||
|
|||
Ik wil graag me iconlabels verbergen maar shrink , iconcontroller, springtomize2 werknen allemaal niet op me iphone 5 met ios 6.1 terwijl ik sommige op dit forum zie die hem wel werkend hebben! Iemamd een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Cascade
FakeOperator Lite Infinidock Werken allemaal (iphone 5, 6.1) |
|
|||
|
|||
Ok man thanx allleen bij cascade kan je alleen de labels verbergen op je dock maar ik wil ook me undocked labels verbergen.. En operator lite kan ik niet vinden in cydia.
Ga nu infinidock proberen |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 5 gejailbreakt heb paar tweaks nu maar hoe kan ik Barrel afhale ?
|
|
||||
|
||||
@kafkef
Weet niet helemaal wat je bedoeld. Verwijderen doe je via packages in Cydia. Ophalen doe je in Cydia via de BigBoss repo |
|
||||
|
||||
Lockinfo 5 versie 5.0.0.13-3a werkt inmiddels ook op een 4s.
|
||||
|
||||
3G Unrestrictor en screen extender werken tot hier toe ook naar behoren. (iPhone 5 iOS 6.1)
|
|
|||
|
|||
swipeselection werkt ook op de iphone 4
|
|
||||
|
||||
barrel werkt ook op de 4s
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 februari 2013 om 16:21 ---------- wraparound 1.01-1 werkt ook op de 4s |
|
||||
|
||||
Manual correct (omgekeerde spellcheck)
5rowkeyboard SleepDepriver (houdt Wi-Fi aan ook in slaap stand) Werken allen op de iPhone 4
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb er al 6 geprobeerd , en geen enkele werkt , of moet je behalve in winterboard , nog iets instellen ? |
|
||||
|
||||
Had het ook al in bovenstaand topic geplaatst maar zal het hier ook nog even doen.....
Scrobbl werkt zonder problemen op zowel iPhone 4, 4S en iPad 3
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is niet gratis maar voor $ 2.99 verkrijgbaar.
|
|||
|
|||
Een kleine aanvulling (getest op iPhone 4S 16GB met 6.1):
AptBackup (lijst van geïnstalleerde Cydia pakketten backuppen/restoren) BrightVol (brightness aanpassen met de volumeknoppen) Bulletin (notification center op lockscreen) ChargingBackground (achtergrond tonen tijdens laden) Curiosa (Cydia auto-update, notificaties en badges) f.lux (kleurtoon automagisch aanpassen aan tijdstip) FolderCloser (mappen automagisch dichtvouwen na starten applicatie) LowPowerBanner (banners bij lage battery ipv alerts) MapsOpener (links openen in Google Maps applicatie i.p.v. Apple Maps of Safari) MobileTerminal (terminal applicatie) MxTube (youtube video's downloaden naar iDevice) Nitrous (Nitro JS engine gebruiken in andere apps dan Safari) Quick Reply for WhatsApp (spreekt voor zich) ResetAllKiller (reset opties greyed-out maken i.v.m. verliezen jailbreak bij per ongeluk of opzettelijk resetten) Tab+ (meer tabs in Safari) tsProtector P (programma's toegang tot bestandssysteem ontnemen) Wi-Fi Analyzer (spreekt voor zich) |
|
|||
|
|||
Ik heb tweemaal Lockinfo 5 geprobeerd i.cm.met een phone5.
Maar dat werkt bij mij niet. Tweemaal kwam ik niet verder dan het apple logo, en dat viel ook op geen enkele wijze meer te herstellen. Alleen via itunes maar dan ben je weer terug bij af. Weet iemand een alternatief voor Lockinfo 5? |
|
|||
|
|||
Ik had dat probleem ook met Lockinfo 5. Ik heb de iPhone kunnen redden door deze tijdens de boot loop met de PC te verbinden en de installatie handmatig te verwijderen via een iPhone browser programmatje (ben de naam even kwijt).
Ik vermoed een compatibility-issue met Bulletin of IntelliScreenX 6 maar ik heb niet uitgebreid kunnen testen. Lockinfo is naar mijn mening sowieso niet meer wat het vroeger geweest is dus ik hou het voorlopig bij IntelliScreenX 6... |
Labels |
cydia, tweaks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 327 | 19-02-13 11:22 |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|