iOS6.1 : Lijst met Cydia tweaks die werken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beter geen jb dan niets anders dan toestanden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beter geen jb dan niets anders dan toestanden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
De evasi0n jailbreak schijnt OTA updaten te breken, maar al sinds iOS 5 zijn er tweaks zoals No Update en No Software Update (mijn favoriet). We hebben ze echter niet meer nodig, want evasi0n 0.3-1 (en hoger) schakelt de onderliggende OTA update processen uit!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zag in het overzicht dat SBSettings zou werken.
Hier op een iPhone 5 werkt ie wel maar krijg ik geen ander theme geselecteerd. SBSettings respringt en voila, hetzelfde basis theme Meer mensen "last" van? Edit: raar, na een aantal missers selecteert ie nu wel zonder problemen een ander theme..
|
|||
|
|||
Toevoeging voor apps die werken op de iPhone 4S:
FMFLive (krijg een melding wanneer iemand je locatie opvraagt via find my friends) Locationholic (handmatig de locatie van je iphone veranderen) Wi-Fi Passwords (onthoudt alle Wi-Fi wachtwoorden van locaties waar je ingelogd ben geweest) Battery Doctor Pro Pro Tube HD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet iemand anders nog een alternatief voor Lockinfo 5? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dat programma heet iFile. |
|
||||
|
||||
heb nog een lijstje voor je met werkende tweaks op ios 6.1 met een iPhone 5.
|
|
||||
|
||||
Bulletin
No LSB NoNoNotifications SwipeShiftCaret Laatst gewijzigd door Bubbly; 09-02-13 om 21:51. |
|
||||
|
||||
Op een 4 en 4S functioneren.....
Remove Background Remove Background SBSettings Toggle Locksliderz Edit: De volgende apps/tweaks werken ook op mijn 4S SBSettings Autolock SBSettings Toggle Scrobble SBSettings Toggle Quick Reply for Whatsapp Iconoclasm
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most." © Ozzy Osbourne Laatst gewijzigd door FridgeNL; 10-02-13 om 14:03. Reden: aanvulling |
|
|||
|
|||
Lijst is geupdate.
Die "swipeselection" tweak is voor mij toch een ontdekking van jewelste . Kuoi Laatst gewijzigd door Kuoi; 10-02-13 om 18:03. Reden: geupdate |
|
||||
|
||||
wraparound werkt niet goed, zorgt ervoor dat je geen resultaten te zien krijgt in spotlight, veeg je verder, zie je de resultaten wel, maar dan kan je er niks mee.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een tweak waarmee ik de geluiden van whatssapp kan aanpassen?
|
|
||||
|
||||
PushTone: Change push notification alerts sounds on a per-app basis
Aan de reacties te zien is het echter niet compatible met iOS 6 (3 dagen geleden dan). |
|
||||
|
||||
RingerX VIP
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie's!
PushTone werkt helaas nog niet op mijn 4s met ios6.1. Maar RingerX ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
Deze werken op iPhone 5 ios 6.1:
Cyntact Killbackground Nitrous RingerX VIP SbSettings Winterboard Ios6 colorfull statusbar Animate all Infiniboard Bars MobileVolumeSound NCTabClock Octopus keyboard PasWordpilot Respringcachefix Safari download enabler SYS password Swipebright TapSong Edit: password enabler verwijderd weet ook niet wat dat is Was ook laat vannacht Laatst gewijzigd door quip; 11-02-13 om 11:21. |
Labels |
cydia, tweaks |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
lijst met Cydia tweaks/apps die wel (of niet) werken onder iOS6.1 | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 327 | 19-02-13 11:22 |
Werken apps die Google Maps gebruik(t)en nog bij iOS6? | DutchVince | iPhone Apps | 0 | 23-09-12 19:21 |
Cydia app's & tweaks werken niet. | MikeHoogvliet | iPhone Apps | 0 | 17-12-11 14:49 |
De Cydia tweaks/apps die je moet hebben! | diikoeneke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-09-10 18:27 |
|
|