Cydia app: Alert/geluid als een bepaalde email ontvangen word discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vraag me af of er een app bestaan (cydia of appstore) waarbij je in kan stellen dat je een geluid/alert krijgt als een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia app: Alert/geluid als een bepaalde email ontvangen word
Hallo,
Ik vraag me af of er een app bestaan (cydia of appstore) waarbij je in kan stellen dat je een geluid/alert krijgt als een e-mail aan een bepaalde voorwaarde voldoet. Bijvoorbeeld: ik wacht op een email van de belastingdienst, ik heb standaard t geluid voor nieuwe e-mails uitstaan, maar stel ik ontvang een mailtj van: een bepaalde afzender / met een bepaalde woord / met ... Dan wil ik graag een melding krijgen. Weet iemand een cydia app/tweak die zoiets kan? Ben benieuwd, alvast dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mail Enhancer Pro
|
|
|||
|
|||
Perfect, ik ga het uitproberen. Thanks!
|
|
||||
|
||||
NP! Het is een erg rijke tweak en biedt nog veel meer handigheidjes, tip voor iedereen
|
|
|||
|
|||
En sinds deze week werkend op iOS 6
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gemist gesprek 'always on top' als vervolgens een push bericht wordt ontvangen | jvz | iPhone algemeen | 0 | 30-06-10 14:04 |
Email alert | downer | iPhone algemeen | 2 | 13-03-10 13:24 |
Vraagje of een bepaalde App bestaat | kal_el | iPhone Apps | 0 | 11-06-09 13:37 |
geen geluid als ik gebeld word :( | blok0220 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 23-01-08 12:31 |
|
|