geen geluid als ik gebeld word :( discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen ik heb een USA IPhone 1.1.1 mijn probleem is: ik krijg geen geluid te horen als iemand mij belt (alleen vibratie) heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen geluid als ik gebeld word :(
Hallo iedereen
ik heb een USA IPhone 1.1.1 mijn probleem is: ik krijg geen geluid te horen als iemand mij belt (alleen vibratie) heb de instellingen na gekeken en bij de contacten staat use DEFAULT ringtone helaas staat er geen 'default' tussen mijn ringtones ?! uiteraard staat geluid aan en ook hard (zijkant) en bij instellingen als iemand mij uit de brand kan helpen? bedankt alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en met een andere ringtone ?! (bv. Marimba?!)
|
|
|||
|
|||
bij instellingen kies ik een ringtone
maar deze speelt hij niet af als ik gebeld word erg raar eerst deed hij het wel..nu alleen vibratie. is het mogelijk dat ringtone 'default' bij mij verwijderd is ? zou iemand willen checken of hij wel tussen alle ringtones een 'default' heeft staan alvast bedankt! Laatst gewijzigd door blok0220; 11-01-08 om 11:59. |
|
|||
|
|||
opgelost
naast volumeknop een knopje dat je opzij kan doen (bijna niet te zien) slotje en bedankt,zal beter zoeken op het forum volgende keer |
|
||||
|
||||
er is geen ringtone "default". Wat bedoeld wordt met deze optie is dat voor dat contact de standaard (default) ringtoon, oftewel de algemene ringtone die je zelf ingesteld hebt, gebruikt wordt.
Probeer ff een andere ringtoon te kiezen; wie weet is de door jou gekozen ringtone corrupt geraakt of verwijderd (gebeurd wel eens na aan/uit zetten). Andere mogelijkheden: met de knop aan de zijknat geluid op max zetten, en check of Airplane mode ed uit staan Laatst gewijzigd door R@MIREZ; 11-01-08 om 12:31. Reden: Oeps! net gekruisd met laatste mail van TS... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
Heel vaak geen geluid met bellen of gebeld worden | nxw | iPhone algemeen | 6 | 20-03-12 18:19 |
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! | macHJ | iPhone algemeen | 10 | 28-04-09 15:07 |
Geen geluid en trillen bij gebeld worden!? | suusenzo | Ringtones en Wallpapers | 0 | 10-07-08 11:04 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
|
|