Vraagje of een bepaalde App bestaat discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er iemand of er een iPhone app bestaat waarmee ik documenten van word kan openen EN in dat worddocument naar tekst zoeken (zoals je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje of een bepaalde App bestaat
Weet er iemand of er een iPhone app bestaat waarmee ik documenten van word kan openen EN in dat worddocument naar tekst zoeken (zoals je op de desktop Ctrl + F hebt)
Een gewone reader heb ik al, maar ik ben dus op zoek waar ik naar woorden kan zoeken, want 78 bladeren moeten doorzoeken om 1 woord te vinden is best vermoeiend op zo'n scherm... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestaat er een app om je default apps te wijzigen? | Saidou | Jailbreak apps en thema's | 6 | 01-05-11 17:55 |
Windows: Bestaat er een toegangscode voor bepaalde apparte mapjes? | Ozyar | iTunes | 0 | 30-12-10 00:51 |
Bestaat er een App ivm Giro 2010 | martwout | iPhone Apps | 0 | 07-05-10 15:59 |
Bestaat er een lijst van (gratis) app's? | martwout | iPhone Apps | 7 | 16-02-10 16:53 |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|