Bestaat er een toegangscode voor bepaalde apparte mapjes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Weet iemand of er een toegangscode of wat dergelijks bestaat op Apple store, die ik kan downloaden voor apparte mapjes in mijn Iphone? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestaat er een toegangscode voor bepaalde apparte mapjes?
Beste lezers,
Weet iemand of er een toegangscode of wat dergelijks bestaat op Apple store, die ik kan downloaden voor apparte mapjes in mijn Iphone? Vanweze privecy wil ik dus ook toegangscode neer zetten... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IBAction voor een bepaalde tijd | iMidas | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 07-05-11 02:16 |
Bestaat er een programma voor ... | Monsterkils | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-11-10 19:12 |
Bestaat er een line-out&voedingskabel voor 3GS? | allewijn | iPhone accessoires en onderdelen | 36 | 17-09-09 09:41 |
Vraagje of een bepaalde App bestaat | kal_el | iPhone Apps | 0 | 11-06-09 13:37 |
bestaat er een pennetje voor de iPhone? | Rubske | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 05-01-09 23:49 |
|
|