//

Bestaat er een programma voor ...

Bestaat er een programma voor ... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, ik ben opzoek naar een programma die de boxen van een ipod touch (3g) laat spelen ookal zit er iets in de audio ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-11-10, 19:30
Monsterkils Monsterkils is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Bestaat er een programma voor ...

Hey mensen,

ik ben opzoek naar een programma die de boxen van een ipod touch (3g) laat spelen ookal zit er iets in de audio ingang.

ik wil namelijk bellen via skypte metmijn ipod, ik heb daarvoor een microtje gekocht die inde audio ingang moet, nu hoort de andere persoon me wel, maar heb ik geen geluid meer...

grts,
sammy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-11-10, 21:42
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Dat is geen software, maar hardware.. Je kunt dat niet via een programma bijvoorbeeld bereiken.. De enige oplossing hiervoor lijkt mij de oordopjes waarmee je ook geluid op kunt nemen, dat zijn die oordopjes waarop je het volume kunt regelen ^^

groeten
  #3  
Oud 25-11-10, 18:12
Monsterkils Monsterkils is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patspeedy Bekijk bericht
Dat is geen software, maar hardware.. Je kunt dat niet via een programma bijvoorbeeld bereiken.. De enige oplossing hiervoor lijkt mij de oordopjes waarmee je ook geluid op kunt nemen, dat zijn die oordopjes waarop je het volume kunt regelen ^^

groeten
Volgens mij moet dit toch lukken via software? het is toch niet iets onmogelijks om te boxen te activeren terwijl er iets ingeplugt is? ...

maar als er niets opzit, zo'n oortjes kopen danmaar

groetjes
sammy
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Bestaat er een toegangscode voor bepaalde apparte mapjes? Ozyar iTunes 0 29-12-10 23:51
Bestaat er een programma om het SpringBoard te filmen? DutchAppeal iPhone Apps 11 05-11-09 23:47
Bestaat er een line-out&voedingskabel voor 3GS? allewijn iPhone accessoires en onderdelen 36 17-09-09 08:41
Bestaat er een mainflex voor de iphone, of word ik in de maling genomen? Help.. wilmagroen iPhone algemeen 6 16-02-09 18:55
bestaat er een pennetje voor de iPhone? Rubske iPhone accessoires en onderdelen 2 05-01-09 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.