wifi van je iphone doorlinken naar laptop discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Situatie: lastige laptop die op de enofandere manier geen verbinding wil maken met router, Iphone 4 die dat WEL wilt, en doet het het prima. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop
Situatie:
lastige laptop die op de enofandere manier geen verbinding wil maken met router, Iphone 4 die dat WEL wilt, en doet het het prima. Is er een cydia app of andere tool die het mogelijk maakt om van mijn iphone een router te maken zodat mijn laptop via het internet van mijn iphone kan internetten? Mvg! quincy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Cydia programma's
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Die heb ik al, maar die doet niet precies wat ik wil, die schakelt namelijk mijn Wi-Fi verbinding naar mn iphone uit en probeert via 3G een verbinding te maken en deze uit te zenden, deze is SUPER traag en werkt vaak niet.
Zit er een optie in om Wi-Fi door de linken in plaats van deze uit te schakelen bij het opstellen van een Wi-Fi spot? Ik kan m niet vinden.. Wi-Fi schakelt automatisch uit als ik op tetheren druk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
PDAnet dan? |
|
|||
|
|||
Die doet ook niet wat ik wil wat ie doet, teminste mijn laptop vind 't draadloze netwerk niet die ik probeer uit te zenden met mn iphone
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda van iphone naar laptop | nverdonschot | iTunes | 0 | 30-06-09 00:34 |
Muziek van laptop naar iPhone? | lindyvolkers1 | Archief | 1 | 15-04-09 20:05 |
Windows: Itunes afspeellijsten kopiëren van laptop naar pc | ND90 | iTunes | 2 | 20-08-08 20:22 |
Connecteer iPhone naar laptop met Wi-Fi | the007 | Wi-Fi | 9 | 05-03-08 19:41 |
|
|