wie weet waar ik deze thema kan downloaden?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo. ben deze thema tegen gekomen. maar ik weet niet waar ik hem kan downloaden weet iemand van Julie het? mvg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie weet waar ik deze thema kan downloaden??
hallo.
ben deze thema tegen gekomen. maar ik weet niet waar ik hem kan downloaden weet iemand van Julie het? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1ste hit op google met zoekwoorden subura theme iphone
http://modmyi.com/forums/iphone-2g-3...me-extras.html
|
|||
|
|||
ja maar hoe krijg ik hem op me telefoon?
heb het al een paar keer geprobeerd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Anders even account op modmyi aanmaken, dan staat er een download knop, daarna via iphone browser installeren, maar daar zijn genoeg handleidingen voor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken | Junior | iPhone algemeen | 12 | 26-02-11 12:44 |
Alle iDevices: Weet iemand waar je .deb bestanden voor ios 4 kunt downloaden | samtulp6 | Jailbreak | 0 | 12-09-10 15:56 |
Wie weet of ik nog kan bellen met simfreer na update 1.1.3 van DEV | dylan159 | Unlock [archief] | 7 | 07-02-08 17:19 |
Wie weet deze unlockmethode van iphonehellas | bstruik | Unlock [archief] | 26 | 24-01-08 22:55 |
Wie weet waar je deze wallpaper kan vinden?? | PriZe | Ringtones en Wallpapers | 3 | 18-01-08 17:05 |
|
|