Muziek van laptop naar iPhone? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe krijg ik mijn muziek van de laptop naar de iPhone? Ik heb iTunes geinstalleerd en hij vindt mijn iPhone ook, maar ik weet niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Muziek van laptop naar iPhone?
Hoe krijg ik mijn muziek van de laptop naar de iPhone?
Ik heb iTunes geinstalleerd en hij vindt mijn iPhone ook, maar ik weet niet hoe ik de muziek over kan zetten. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 19:04 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
agenda van iphone naar laptop | nverdonschot | iTunes | 0 | 30-06-09 00:34 |
Windows: Itunes afspeellijsten kopiëren van laptop naar pc | ND90 | iTunes | 2 | 20-08-08 20:22 |
|
|