//

Iphone hangt

Iphone hangt discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag heb ik mijn Iphone US 8GB (versie 1.1.3) laten updaten naar 2.2.1 en weer laten unlocken. Hij werkte toen ik hem terug kreeg. Echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-09, 17:46
enricogrootveld enricogrootveld is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone hangt

Vandaag heb ik mijn Iphone US 8GB (versie 1.1.3) laten updaten naar 2.2.1 en weer laten unlocken. Hij werkte toen ik hem terug kreeg. Echter er stonden wat nieuwe iconen op en toen ik een opende ging de Iphone 'iets' restoren. Dit duurde zo lang dat ik de Iphone uit heb geschakeld. Sindsdien start hij niet meer op en blijft op het apple logo hangen. Na enkele minuten gaat de Iphone weer uit en start uit zichzelf weer op maar laat alleen het apple logo zien. Ik heb al geprobeerd om de Iphone in dfu mode te krijgen maar krijg dan de fout-melding 2100 in Itunes en kan dus niets meer. Ik ben verder absoluut een leek op het gebied van de software (daarom heb ik m ook laten updaten en unlocken) Wel in het bezit van de nieuwste Imac, helpt dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-04-09, 20:08
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Dat je error 2100 krijgt is waarschijnlijk, omdat er een bug zit in 10.5.6. Gebruik even de zoekfunctie voor een fix of kijk even op de iphone dev website. Je kunt na het herstellen gewoon quickpwn gebruiken om hem te activeren.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone hangt vast kai1989 iPhone algemeen 3 11-04-11 18:27
iPhone hangt na update 3.1 Dion60 iPhone algemeen 3 17-09-09 20:08
iPhone hangt zich op!!! Rob_Hoi iPhone algemeen 3 15-02-09 18:28
Iphone hangt roger.peerbooms Archief 3 08-10-07 17:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:05.