Connecteer iPhone naar laptop met Wifi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dat mogelijk is, of je je iPhone rechtstreeks met je laptop met Wifi kan verbinden? Dit zou handig zijn voor applicaties ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connecteer iPhone naar laptop met Wi-Fi
Ik weet niet of dat mogelijk is, of je je iPhone rechtstreeks met je laptop met Wi-Fi kan verbinden?
Dit zou handig zijn voor applicaties als signal en touchpad. Bijvoorbeeld voor een presentatie te geven waar geen draadloos netwerk is. Zelf denk ik dat het niet mogelijk is maar ik wil dit zeker weten. Dit zou echt wel zalig zijn moest dat werken. Met bluetooth zou het wrs wel werken moest Apple het toelaten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kan je gebruiken als muis Touchpad for iPhone
presentaties zal ook wel lukken met remote buddy Products > Remote Buddy > Overview // IOSPIRIT - fueling creative minds worldwide .. |
|
||||
|
||||
Jep dat kan als moet je even een ad-hock verbinding maken... Echter heeft mijn iPhone problemen met adhock aangezien hij dan via gprs data wil binnenhalen aangezien hij zoekt naar internet connectie
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe maak ik zo'n adhock met windows? |
|
||||
|
||||
https://forum.iculture.nl/f18/i...ess-point.html
Dit topic gaat over verbinding met een macbook, maar misschien heb je er iets aan? Het is trouwens adhoc.. dat zoekt makkelijker
|
|||
|
|||
007, ik zou graag willen weten of het jou is gelukt met je ad hoc verbinding. Ik heb er eentje tot stand weten te brengen, maar mijn iPhone herkent hem wel, maar zegt : "unable to connect".
Ik ben benieuwt naar jouw bevindingen. |
|
||||
|
||||
hier een ad-hoc beschrijving hoe je het kan doen
http://www.zdziarski.com/papers/tethering.txt |
|
|||
|
|||
Het probleem is inmiddels verholpen, MAC adres in de filter van de router gezet...
|
|
|||
|
|||
ikzelf heb het nog niet kunnen proberen
mac adres in de filter van de router? is het niet de bedoeling met zo'n adhoc om zonder router te kunnen werken |
|
|||
|
|||
Het internet hier gaat naar 1 pc, daaruit gaat het het lichtnet in. Ik heb hier in een ander gebouw, internet uit het stopcontact. Ik heb het ad hoc netwerk vanuit mijn laptop hier. Maar alles wat het internet op wil, gaat wel alsnog via de router die bij het modem zit op de base pc..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi van je iphone doorlinken naar laptop | lilquincey | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-11-10 19:04 |
België: Wanneer connecteer je naar internet? | Matthias001 | Overige providers België | 23 | 20-02-10 00:20 |
Wi-Fi verbinding laptop opzetten via de iPhone?? | P@t | Wi-Fi | 5 | 12-09-08 21:53 |
Wi-Fi laptop en Iphone | Fitz | Wi-Fi | 6 | 25-04-08 01:07 |
Internet op laptop via de iphone(Wi-Fi) | laurensxeon | Wi-Fi | 3 | 27-03-08 23:11 |
|
|