Tips voor het verbinden met WI-FI netwerken! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak als ik op een plaats ben met veel WI-FI netwerken probeer ik vaak verbinding te maken met die netwerken met mijn iPhone. Vaak is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tips voor het verbinden met WI-FI netwerken!
Vaak als ik op een plaats ben met veel WI-FI netwerken probeer ik vaak verbinding te maken met die netwerken met mijn iPhone. Vaak is bijvoorbeeld het standaard wachtwoord van een netwerk admin(istrator).
Zijn er nog andere tips voor het verbinden van netwerken (met of zonder beveiliging)? Misschien kan ik een lijstje maken met alle tips en hier neerzetten en eventueel een sticky? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
altijd eerst proberen te verbinden zonder beveiliging en met dhcp,dat zal al in veel gevallen werken
|
|
||||
|
||||
wat is dhcp?
|
|
|||
|
|||
Er zijn niet zoveel mensen meer die zo dom zijn om geen enkele beveiliging te hebben. Routers worden tegenwoordig vaak default al met beveiliging aan uitgeleverd.
|
|
||||
|
||||
Let op dat het inbreken of meeliften op andermans (open) Wi-Fi-netwerk strafbaar is volgens de Wet Computercriminaliteit en dat je daar wel degelijk voor kan worden opgepakt.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok sorry. Laatst gewijzigd door Paz; 09-03-08 om 17:30. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone vindt netwerken, maar kan niet verbinden | claver | iPhone algemeen | 7 | 28-10-11 22:56 |
Wi-Fi op openbare netwerken doet het niet ! | Ivanhoe01 | Wi-Fi | 3 | 13-08-10 10:47 |
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile | Channie | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-07-10 08:18 |
|
|