//

WiFi op openbare netwerken doet het niet !

WiFi op openbare netwerken doet het niet ! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sedert enige tijd had ik fw 4.01 op mijn Iphone 3GS en zo vlug als dit ter beschikking was heb ik een jailbreak uitgevoerd met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-10, 00:32
Ivanhoe01 Ivanhoe01 is offline
• iOS 12.0 beta
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: België
Berichten: 5
Standaard Wi-Fi op openbare netwerken doet het niet !

Sedert enige tijd had ik fw 4.01 op mijn Iphone 3GS en zo vlug als dit ter beschikking was heb ik een jailbreak uitgevoerd met de nieuwste software(web procedure).
Maandag vertrokken we naar Frankrijk (Parijs) en alles werkte behalve Wi-Fi want op alle Wi-Fi netwerken die het toestel kon vinden kon men wel verbinding maken maar geen verbinding met het internet.
Zelfs op het hotel waar ik een paswoord ter beschikking had voor Wi-Fi verbinding ging het niet. Thuis wel (anders was ik hier wel veel eerder op gekomen).
Uiteindelijk ben ik begonnen met bepaalde cydia modules te verwijderen en op zeker ogenblik ging de iphone compleet vast op het appeltje... waarna het scherm terug zwart werd en na enige tijd opnieuw het appeltje and on and on. Uiteindelijk ben ik er wel in geslaagd het toestel compleet af te zetten.
Vandaag zijn we terug thuis gekomen en heb ik na een paar mislukte pogingen de originele Apple software terug geïnstalleerd, ondertussen wel versie 4.02 en daarna een "restore" gedaan van de backup van de programma's, muziek en dergelijke.
Tot mijn grote verbazing was er wel onmiddellijk verbinding met mijn Wi-Fi thuis dus heeft de Iphone het paswoord onthouden !!!
Wat een fantastisch toestel toch !
Zal het nu in de toekomst internet mogelijk maken via netwerken in het buitenland, al dan niet met een paswoord ?
BTW Mijn provider Proximus en in het hotel in Parijs was dit Orange met een free password voor Orange, maar met jailbreak ging dit niet. Nu wel ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-10, 07:47
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

als je een reservie kopie terugzet heb je meteen ook al je Wi-Fi wachtworden en dergelijke. harde reset in parijs ook geprobeerd?
  #3  
Oud 13-08-10, 09:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn 3GS met iOS 4.0.1 en jailbreakme JB werkt op alle Wi-Fi netwerken in binnen- en buitenland. Ook bij MacDonalds en andere free hotspots.
  #4  
Oud 13-08-10, 09:47
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: GPRS / EDGE / UMTS / HSDPA / Wi-Fi / Tethering en tevens topictitel aangepast.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi doet het niet iphone789 Wi-Fi 2 25-01-11 19:21
Wi-Fi doet het niet meer JackNL Wi-Fi 16 06-11-10 14:31
Wi-Fi doet het niet meer. Chiel226 Archief 1 10-02-10 16:11
Zucht nu doet de Wi-Fi het niet daaf Wi-Fi 1 21-03-09 18:50
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer... isyan68 Unlock [archief] 17 18-02-08 02:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:50.