Zucht nu doet de wifi het niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Jah hoor het is weer zover Ik heb net 4 weken geleden een nieuwe iphone gekregen van de verzekering, omdat mijn gps kapot was Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zucht nu doet de Wi-Fi het niet
Jah hoor het is weer zover
Ik heb net 4 weken geleden een nieuwe iphone gekregen van de verzekering, omdat mijn gps kapot was Nu doet de gps het perfect En nu sins vorige week doet Wi-Fi niet meer heel af en toe een paar min. Maar meestal vind die helemaal niks terwijl een andere 3g op somige locaties wel 20 netwerken vind Ik heb al "herstellen" geprobeert maar geen veranderen Al wel 99999x gereset of aan een uit gezet allemaal niks geen zin wat nu dan toch ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het kan aan je iphone liggen (hardware)
ik had gelezen dat iemand zijn iphone in een zak had gedaan en hem in de vriezer had gelegd en dat hij het daarna deed ik raad het eigenlijk af maar je kan het proberen met een goeie waterdichte zak |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet | iphone789 | Wi-Fi | 2 | 25-01-11 20:21 |
Wi-Fi doet het niet meer | JackNL | Wi-Fi | 16 | 06-11-10 15:31 |
Wi-Fi op openbare netwerken doet het niet ! | Ivanhoe01 | Wi-Fi | 3 | 13-08-10 10:47 |
Wi-Fi doet het niet meer. | Chiel226 | Archief | 1 | 10-02-10 17:11 |
Ziphone methode Wi-Fi doet het niet meer... | isyan68 | Unlock [archief] | 17 | 18-02-08 03:13 |
|
|