Wifi verbinding laptop opzetten via de iPhone?? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraag: het schijnt mogelijk te zijn om met m'n laptop het internet op te gaan via de iPhone. Ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi verbinding laptop opzetten via de iPhone??
Hallo,
Ik heb een vraag: het schijnt mogelijk te zijn om met m'n laptop het internet op te gaan via de iPhone. Ik heb een Windows systeem laptop. Kan iemand me vertellen hoe dat werkt en hoe ik dat in kan stellen? Thanx in advance! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is (vooralsnog) niet mogelijk met een 3g
|
|
|||
|
|||
Ik begreep dat dit met de 'oude' (voor 3G) iPhone wel kon, via een installer.app programma. Is de verwachting dat dit straks met de 3G gaat kunnen positief? Installer.app versie 4 is onderweg. Zou echt super zijn. Iemand een idee of dit mogelijk gaat worden voor de 3G versie?
|
|
||||
|
||||
sorry to be a partypooper partyfart
Maar mijn cristallen bol is net van de tafel afgevallen. oftewel, niemand kan in de toekomst kijken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi via iphone
kan iemand mij vertellen hoe ik een Wi-Fi opzet voor mijn laptop. Ik heb een 1.1.4 8g iphone. Hoor graag van jullie.
|
|
|||
|
|||
en hoe is de stand van zaken intussen?
Kan ik mijn iphone al aan mijn macbookpro hangen om via de iphone het internet op te kunnen?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone/iPad VPN-verbinding opzetten | martijnvw82 | iPad algemeen | 0 | 25-11-10 21:52 |
Probleem netwerk opzetten iphone--> laptop | bennietuinboom | iPhone algemeen | 0 | 21-10-09 12:55 |
Wi-Fi laptop en Iphone | Fitz | Wi-Fi | 6 | 25-04-08 01:07 |
Internet op laptop via de iphone(Wi-Fi) | laurensxeon | Wi-Fi | 3 | 27-03-08 23:11 |
|
|