WiFi iPhone minder dan ipod Touch? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Op het werk gebruikte ik, met mijn iPod Touch, een WiFi verbinding om mijn mails te lezen, te surfen ..enz. Ik had een zwakke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wi-Fi iPhone minder dan ipod Touch?
Hoi,
Op het werk gebruikte ik, met mijn iPod Touch, een Wi-Fi verbinding om mijn mails te lezen, te surfen ..enz. Ik had een zwakke verbinding. Tijd voor iets meer dus heb ik een 1G iPhone gekocht. Wat blijkt, de zwakke verbinding op het werk is er niet met de iPhone ... ik kan helemaal niet meer surfen, mail lezen ..enz. Wat mij persoonlijk betreft is dit een stap achteruit Is het zo dat de Wi-Fi ontvangst van de iPhone slechter is dan deze van de iPod Touch? O ... ja .. nu toch wel eventjes vermelden dat het OOK een 1gen. iPod Touch was .. ondertussen zijn we OOK al aan een nieuwe generatie toe
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm, het enige wat ik me kan bedenken is de plek van de antenne. Bij de Touch zit die aan de bovenkant, en dus vrij, en bij de iPhone aan de onderkant, onder je hand.
Probeer eens je hand van de antenne af te halen, om dan eens te kijken of je betere verbinding hebt, al kun je op die manier natuurlijk niet lekker surfen.
|
|||
|
|||
Ik merk ook dat ik bij de iPhone ietsje minder ontvangst heb dan bij de touch.
mss ligt het idd aan de antenne. |
|
||||
|
||||
Sedert de update naar 2.1 heb ik hetzelfde bereik met mijn iPhone.
Er was dus wel iets in de vorige firmware wat de oorzaak kon zijn ... Heb dus weer bereik op het werk en moet geen gebruik maken van Edge |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 2g en ipod touch beter dan 3g?? | tapijtkever | iPhone algemeen | 5 | 15-11-08 21:48 |
iPhone voor minder dan in Belgie | vlees91 | Archief | 4 | 07-08-08 15:53 |
|
|