Cydia app's & tweaks werken niet. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb hier naast me mijn iPhone 4 liggen met de jailbreak van Redsn0w. Vannacht ben ik vergeten hem op te laden waardoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia app's & tweaks werken niet.
Beste leden,
Ik heb hier naast me mijn iPhone 4 liggen met de jailbreak van Redsn0w. Vannacht ben ik vergeten hem op te laden waardoor hij uitviel en ik heb weer moest opstarten met behulp van Redsn0w. Nu heb ik het probleem dat mijn iPhone in het Instellingen menu geen Cydia app instellingen meer laat zien, ik kan berichtgeving niet openen. Misschien dat jullie weten hoe ik dit kan oplossen? In iedergeval bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
cydia |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod & mail app werken niet meer goed. | Trash | iPhone Apps | 0 | 03-06-11 17:55 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Cydia sources werken niet? | Nilson88 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-08-10 09:18 |
Cydia apps werken niet | jager | Jailbreak apps en thema's | 7 | 14-03-10 11:21 |
Five Icon dock & SBSetting werken niet. | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-10-09 20:27 |
|
|