iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   IntelliscreenX 6 of intelliscreenX 6 library? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/134881-intelliscreenx-6-intelliscreenx-6-library.html)

Shorty007 08-02-13 21:16

IntelliscreenX 6 of intelliscreenX 6 library?
 
Hallo,
Er staan momenteel 2 verschillende intelli's in cydia en nu weet ik niet welke ik moet hebben :p
IntelliscreenX 6 (ios6 lib) of gewoon intelliscreenX 6...?

Lunchbox 08-02-13 21:23

Maakt niet uit, die twee zijn met elkaar verbonden. Als je IntelliscreenX 6 installeert dan zal de IOS 6 Lib automagisch geïnstalleerd worden.

Withuus 08-02-13 21:42

Kost wel €10 bijna
Is het echt een aanrader

Wally© 08-02-13 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Withuus (Bericht 876333)
Kost wel €10 bijna
Is het echt een aanrader

Volgens mij een dikke aanrader...

Gebruik het al sinds iOS5...

Probeer de trial (3dagen)... is fully functional...

Shorty007 08-02-13 22:33

Nja ik zei net ergens anders:
Ik heb zowel lockinfo als intelli geprobeerd maar vind ze allebei veel te uitgebreid.
Enige wat ik wil is me notificaties op me lockscreen, maar dat als ik unlock niet al me notificaties van me lockscreen zijn verdwenen..
Zijn er nog andere mogelijkheden of heb ik gewoon dikke pech?

Dusja.... :s

Withuus 09-02-13 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 876348)
Volgens mij een dikke aanrader...

Gebruik het al sinds iOS5...

Probeer de trial (3dagen)... is fully functional...

Ik zie alleen de keus van betalen direct geen drie dagen trial
Werkt hij op de iPhone en iPad met 1 x betalen?

huisvrouwtje 09-02-13 10:49

IK ben jaren verslaafd geweest aan Lockinfo. Heb sinds kort intelliscreen omdat LLockinfo niet werkt met 6.1.
Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben.
Vind alleen dat ik het lockscreen niet zo kan costumize als bij lock info. Maar dat komt misschien nog wel.
En zowel Lockinfo als Intelliscreen X zijn betaalde apps , maar onmisbaar vind ik.

Withuus 09-02-13 12:57

Heb hem nu binnen, drie dagen op proef.
Ziet er goed uit.

jessevd 11-02-13 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 876349)
Nja ik zei net ergens anders:
Ik heb zowel lockinfo als intelli geprobeerd maar vind ze allebei veel te uitgebreid.
Enige wat ik wil is me notificaties op me lockscreen, maar dat als ik unlock niet al me notificaties van me lockscreen zijn verdwenen..
Zijn er nog andere mogelijkheden of heb ik gewoon dikke pech?

Dusja.... :s

Nee, je hebt geen pech! Met intelliscreen kan je bij de opties alle overige dingen uitschakelen, zodat je alleen nog maar je berichten, en evt een klok en je weer op je lockscreen hebt, ideaal!

Withuus 11-02-13 16:05

Af en toe is hij zo ineens weg, moet ik hem eerst herstartten en an is hij er weer.
Weet iemand hier een oplossing voor

jessevd 11-02-13 16:07

Als je je intelliscreen lockscreen bedoeld?! Gewoon even van de bovenkant van je scherm naar beneden swipen!

Withuus 11-02-13 16:08

Ja die bedoel ik, zal het proberen als hij weer weg is.
Nooit aan gedacht

Bubbly 11-02-13 17:54

Gebruikers die het op iOS 5 voor $10 hebben gekocht, mogen nu weer $5 neerleggen. Correct? Of was dat alleen voor MyWi?

Alleen al om dit soort onzin ga ik geen tweak van ze kopen :)

Wally© 11-02-13 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 877248)
Gebruikers die het op iOS 5 voor $10 hebben gekocht, mogen nu weer $5 neerleggen. Correct? Of was dat alleen voor MyWi?

Alleen al om dit soort onzin ga ik geen tweak van ze kopen :)

Klopt...als een zwerende vinger... ;)

IntelliScreenX 6
Item# XXXX $4,99 USD1$4,99 USDSubtotal$4,99 USD
!importantTotal$4,99 USD
!importantPayment$4,99 USDCharge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *CYDIASAURIK"
Payment sent to saurik@saurik.com
From amount€3,81 EUR

Bubbly 11-02-13 18:32

Er is een soort globale walging van deze groep, ook onder hun collegae, geen nieuwe tweak gaat dit nog wegnemen.

Withuus 11-02-13 19:00

Heb ik net het geld overgemaakt
Maar is wel.een mooie:)

Shorty007 11-02-13 20:45

Intelli moet je over je gewone lockscreen schuiven. Het is dus niet echt je lockscreen.
Ja weet dat ik zeur nu :p maar lockinfo bijvoorbeeld is wel direct op je lockscreen dacht ik.
Weet dat je ook nc op je ls kan krijgen maar is t naar mijn mening ook niet helemaal :p
Pfff verlang naar de apps van 2 a 3 jaar terug geloof ik haha of ben ouderwets.

Wally© 11-02-13 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 877322)
Intelli moet je over je gewone lockscreen schuiven. Het is dus niet echt je lockscreen.
Ja weet dat ik zeur nu :p maar lockinfo bijvoorbeeld is wel direct op je lockscreen dacht ik.
Weet dat je ook nc op je ls kan krijgen maar is t naar mijn mening ook niet helemaal :p
Pfff verlang naar de apps van 2 a 3 jaar terug geloof ik haha of ben ouderwets.

Niet noodzakelijk...

Je kan in je settings aanvinken dat ie ook in je lockscreen moet zitten bij een respring/reboot...Dan hoef je niet naar de beneden te swipen maar is ie direct beschikbaar...

Shorty007 11-02-13 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wally© (Bericht 877323)
Niet noodzakelijk...

Je kan in je settings aanvinken dat ie ook in je lockscreen moet zitten bij een respring/reboot...Dan hoef je niet naar de beneden te swipen maar is ie direct beschikbaar...

Oh thnxx. Ga t ff checken :)

Bubbly 11-02-13 22:49

Kun je ook met de gewone NC doen met Bulletin :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:47.