IntelliscreenX 6 of intelliscreenX 6 library? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Er staan momenteel 2 verschillende intelli's in cydia en nu weet ik niet welke ik moet hebben IntelliscreenX 6 (ios6 lib) of gewoon intelliscreenX ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IntelliscreenX 6 of intelliscreenX 6 library?
Hallo,
Er staan momenteel 2 verschillende intelli's in cydia en nu weet ik niet welke ik moet hebben IntelliscreenX 6 (ios6 lib) of gewoon intelliscreenX 6...? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Maakt niet uit, die twee zijn met elkaar verbonden. Als je IntelliscreenX 6 installeert dan zal de IOS 6 Lib automagisch geïnstalleerd worden.
|
|
|||
|
|||
Kost wel €10 bijna
Is het echt een aanrader |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nja ik zei net ergens anders:
Ik heb zowel lockinfo als intelli geprobeerd maar vind ze allebei veel te uitgebreid. Enige wat ik wil is me notificaties op me lockscreen, maar dat als ik unlock niet al me notificaties van me lockscreen zijn verdwenen.. Zijn er nog andere mogelijkheden of heb ik gewoon dikke pech? Dusja.... :s |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
IK ben jaren verslaafd geweest aan Lockinfo. Heb sinds kort intelliscreen omdat LLockinfo niet werkt met 6.1.
Ik moet zeggen dat ik er wel tevreden over ben. Vind alleen dat ik het lockscreen niet zo kan costumize als bij lock info. Maar dat komt misschien nog wel. En zowel Lockinfo als Intelliscreen X zijn betaalde apps , maar onmisbaar vind ik. |
|
|||
|
|||
Heb hem nu binnen, drie dagen op proef.
Ziet er goed uit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Af en toe is hij zo ineens weg, moet ik hem eerst herstartten en an is hij er weer.
Weet iemand hier een oplossing voor |
|
|||
|
|||
Als je je intelliscreen lockscreen bedoeld?! Gewoon even van de bovenkant van je scherm naar beneden swipen!
|
|
|||
|
|||
Ja die bedoel ik, zal het proberen als hij weer weg is.
Nooit aan gedacht |
|
||||
|
||||
Gebruikers die het op iOS 5 voor $10 hebben gekocht, mogen nu weer $5 neerleggen. Correct? Of was dat alleen voor MyWi?
Alleen al om dit soort onzin ga ik geen tweak van ze kopen |
|
||||
|
||||
Citaat:
IntelliScreenX 6 Item# XXXX $4,99 USD1$4,99 USDSubtotal$4,99 USD !importantTotal$4,99 USD !importantPayment$4,99 USDCharge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *CYDIASAURIK" Payment sent to saurik@saurik.com From amount€3,81 EUR |
|
||||
|
||||
Er is een soort globale walging van deze groep, ook onder hun collegae, geen nieuwe tweak gaat dit nog wegnemen.
|
|
|||
|
|||
Heb ik net het geld overgemaakt
Maar is wel.een mooie |
|
|||
|
|||
Intelli moet je over je gewone lockscreen schuiven. Het is dus niet echt je lockscreen.
Ja weet dat ik zeur nu maar lockinfo bijvoorbeeld is wel direct op je lockscreen dacht ik. Weet dat je ook nc op je ls kan krijgen maar is t naar mijn mening ook niet helemaal Pfff verlang naar de apps van 2 a 3 jaar terug geloof ik haha of ben ouderwets. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan in je settings aanvinken dat ie ook in je lockscreen moet zitten bij een respring/reboot...Dan hoef je niet naar de beneden te swipen maar is ie direct beschikbaar... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kun je ook met de gewone NC doen met Bulletin
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IntelliScreenX agenda | AniCa | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-02-12 15:17 |
intelliscreenx en mailnotificatie | annetteuij | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-02-12 09:40 |
IntelliscreenX en lockscreen | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 29-01-12 15:34 |
WeeFacebook of Facebook IntelliscreenX | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 24-01-12 22:27 |
Intelliscreenx probleem | valentino88 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 11-01-12 15:22 |
|
|