intelliscreenx en mailnotificatie discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik met veel plezier intelliscreenx op mijn gejailbreakte iphone 3Gs met 5.01. Het enige vervelende is dat in geval van nieuwe mail, deze keurig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
intelliscreenx en mailnotificatie
Ik gebruik met veel plezier intelliscreenx op mijn gejailbreakte iphone 3Gs met 5.01.
Het enige vervelende is dat in geval van nieuwe mail, deze keurig op het opstartscherm weergegeven wordt, maar dat bij mijn mailapp geen notificatie van 1 ongelezen mail staat. Ik heb geprobeerd niet de eerste 2 regels zichtbaar te laten zijn (alleen dus melding nieuwe mail), maar ook dan verschijnt het cijfertje van ongelezen mail niet. Pas als ik mijn mailapp open, zie ik dat ik een ongelezen mail heb. Ik gebruik gmail. Annette |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IntelliScreenX agenda | AniCa | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-02-12 15:17 |
IntelliscreenX en lockscreen | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 29-01-12 15:34 |
Intelliscreenx probleem | valentino88 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 11-01-12 15:22 |
iPhone stil + mailnotificatie | thesye | iPhone algemeen | 0 | 02-11-11 13:58 |
|
|