iPhone stil + mailnotificatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag aan mijn medewerkers een iPhone geven. De bedoeling is dat de medewerkers hun iPhone 'snachts op stil kunnen zetten, maar als er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone stil + mailnotificatie
Ik zou graag aan mijn medewerkers een iPhone geven. De bedoeling is dat de medewerkers hun iPhone 'snachts op stil kunnen zetten, maar als er vanuit de firma een e-mail wordt verstuurd moet de gebruiker wel een soort van alarm melding krijgen. Kan dit via een instelling of een app ingesteld worden ?
Als dit niet mogelijk is, kan dit via een sms ? Ik weet dat het met het nieuwe OS wel mogelijk is om verschillende sms-tonen toe te wijzen aan verschillende contacten. Het is echter de bedoeling dat de iPhone ENKEL een melding geeft als het bedrijf een e-mail of sms stuurt. Wie kan mij helpen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS 16GB stil | Rubenh | iPhone algemeen | 0 | 15-10-11 20:29 |
Programma om iPhone stil te zetten | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 16 | 05-10-10 22:00 |
Programma op iPhone stil te zetten | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-08-10 21:30 |
Iphone vanzelf op stil | mathijstpieters | iPhone algemeen | 2 | 12-07-10 16:49 |
|
|