Kan geen mail versturen op de iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan op mijn iphone geen mailversturen en dus ook geen reply geven op mailtjes. Ik krijg de onderstaande melding. Email versturen mislukt. De verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen mail versturen op de iphone
Ik kan op mijn iphone geen mailversturen en dus ook geen reply geven op mailtjes. Ik krijg de onderstaande melding.
Email versturen mislukt. De verbinding met de uitgaande server mail.home.nl is mislukt. Extra uitgaande emailservers kunnen worden geconfigureerd in instellingen. Ik heb al vanalles geprobeerd maar niets werkt. Weet iemand hier een oplossing voor. Of weet iemand de juiste instellingen. Ik heb de volgende instellingen erin staan. Pop account gegevens Naam: mijn naam Adres:mijn mailadres Beschrijving: eigen beschrijving server inkomende post Hostnaam : mail.home.nl Gebruikersnaam: het eerste gedeete van mijn mailadres, dus zonder @home.nl Wachtwoord: mijn wachtwoord Server uitgaande post SMTP mail.home.nl Hostnaam :mail.home.nl Gebruikersnaam:mijn gebruikersnaam Wachtwoord: mijn wachtwoord Ssl staat uit Indentiteitscontrole: wachtwoord Serverpoort 587 Daarnaast staat er bij Geavanceerd: Serverpoort 110 vermeld Ik begrijp er niks van en het is zeer ergerlijk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Moet het dan niet smtp.home.nl zijn?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat voorgehad mee mijn yahoo adressen en ik had het ook voor de batterij nogal snel naar beneden ging; toen ik herstellen deed-nieuwe iphone-geen reservekopie en dan nadien terug installeerde was alles opeens in orde.
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles geprobeerd maar niks werkt....help!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde met mail.home.nl. Ik heb het vermoeden dat het aan .home ligt. Als je een tijdje wacht, en dan echt een tijdje, worden ze wel verstuurd.
Erg irritant! |
|
|||
|
|||
Wie o wie kan mij helpen..... ? en weet de juiste instellingen
Welke serverpoort moet ik gebruiken bij @home, uitgaande post? |
|
||||
|
||||
Volgens mij is de poort die je opgeeft een SSL poort, en volgens je instellingen staat SSL uit klopt dit?
|
|
|||
|
|||
ja dat klopt SSL staat uit....en nu?
|
|
||||
|
||||
Nou volgens mij is @home hetzelfde als ziggo qua instellingen.
Je kunt porberen de smtp port op 25 te zetten. Of laat de port zo en je zet onder smtp instellingen SSL aan + je voert hier je gebruikers account en wachtwoord in. Je kunt nog even hier kijken , https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...-tablets/ipad/ Ik bedoel de laatste afbeelding. |
|
|||
|
|||
Hier lukt het nog steeds niet helaas. Wat ik ook probeer met de tips hierboven
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een Ziggo account op mijn iPhone ingesteld en de uitgaande instellingen zijn als volgt:
Server uitgaande Post: Hostnaam: smtp.ziggo.nl Gebruikersnaam: accountnaam@ziggo.nl Wachtwoord: je wachtwoord van ziggo Gebruik SSL: aan Identiteitscontrole: Wachtwoord Serverpoort: 587 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen mail versturen via 3G | hoff003 | iPhone algemeen | 12 | 08-05-13 20:58 |
Kan geen mail versturen | Rick-dts | iPhone algemeen | 3 | 30-10-11 16:40 |
Kan geen mail versturen via Ipad | nordholt | iPad algemeen | 2 | 02-07-11 00:16 |
kan geen mail versturen | k03n | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 01:29 |
Iphone kan geen mail binnen versturen | Rodney-s | iPhone algemeen | 2 | 03-07-10 12:10 |
|
|