Intelliscreenx probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net de Intelliscreenx aangeschaft voor op mijn iPhone. 9.99 dollar. Alleen nadat ik hem daarna heb geïnstalleerd krijg ik een melding. Deamon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Intelliscreenx probleem
Hallo,
Ik heb net de Intelliscreenx aangeschaft voor op mijn iPhone. 9.99 dollar. Alleen nadat ik hem daarna heb geïnstalleerd krijg ik een melding. Deamon connnection failed. Er Stond bij dat ik dan corona moest downe. Ook gedaan, maar doet nog steeds niks. Hebben andere mensen hier de zelfde ervaring ? Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je dient je toestel te rebooten/herstarten... En dan opnieuw je licentie op te halen... Heb zelf intelliscreenX op mijn iPhone staan... Kan maar een ding zeggen... Zo had Apple zijn notificatiecentrum ook moeten maken in iOS5... |
|
|||
|
|||
Zo simpel, maar o zo effectief. Thanks !! Nog tips en trics die ik kan instellen ? Of nog mooie achtergrond tips voor Intelliscreenx ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand problemen met intelliscreen x + favorite contacts ? bij mij respringt hij altijd als ik dit probeer te gebruiken
|
|
||||
|
||||
Heb je versie 1.2 aangekocht via de BigBoss repo..?
Dan zou er in principe geen probleem moeten zijn... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Neen nog niet geprobeerd...
Heb je andere tweaks die te maken hebben met het tonen van foto's van contacten (zoals in sms...Copic is er zo eentje) ? Deze kunnen namelijk conflicten geven... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 januari 2012 om 19:16 ---------- Van de Bigboss himself... This plugin uses your original favorites from your mobile phone app for speed dial. To add a contact go to your AdressBook - Contacts - choose a contact - Add to Favorites - respring to make it appear... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk da je t best eens zelf probeert als je intelliscreenx hebt. Dan weet ik of het aan mijn toestel ligt of aan intelli zelf ... Groetjes |
|
||||
|
||||
You got a buck to spare..?
|
|
||||
|
||||
De heren zitten ook op twitter...
Zonet je prob getweet... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ze me terug tweeten...you'll be the first to know...
|
|
||||
|
||||
EDIT - Iemand enig idee hoelang de trial versie is van IntelliscreenX?
Laatst gewijzigd door dannyhtek; 10-01-12 om 22:29. |
|
||||
|
||||
3 dagen...
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik FavoriteContacts niet meer. Niet omdat het bij mij crashte (ik had 12 contacten zichtbaar), maar omdat deze IntelliScreenX significant vertraagde. Als je in je Notification Center of op je Lockscreen scrollt en je scrollt weg van FavoriteContacts of er naar toe, dan hapert het scrollen precies op het moment als hij FavoriteContacts moet tonen of verbergen. Alsof het snel weer even ingeladen moet worden.
Ik gebruik nu WeeSpeeddial, welke en iets minder ruimte in beslag neemt qua hoogte en dus geen vertraging heeft. |
|
|||
|
|||
Updated all in cydia and now it seems to work without lag or anything ! thanks all !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail werkt niet na installatie IntelliScreenX | iDMi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-11-11 11:46 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|