//

iTunes WiFi music store probleem en sms app probleem

iTunes WiFi music store probleem en sms app probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, na helemaal in de gloria te zijn met mijn werkende iPhone 2G met 3.0 erop, en vervolgens redsn0w gebruikt te hebben, kom ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-06-09, 23:11
bart2jes bart2jes is offline
• iOS 3.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 52
Standaard iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem

Hallo allemaal,
na helemaal in de gloria te zijn met mijn werkende iPhone 2G met 3.0 erop, en vervolgens redsn0w gebruikt te hebben, kom ik toch enkele problemen tegen, en ik ben benieuwd of jullie ze ook hebben/oplossingen weten:
Allereerst mijn SMS app: Als ik een smsje stuur naar KPN (1244) met het bericht saldo krijg ik altijd 2 smsjes terug, 1 met tegoed info en 1 met internetverbruik. Ze komen alletwee van dezelfde afzender, echter komen ze in aparte conversaties te staan. Dit geldt overigens voor alle smsjes die ik krijg van.... "naamdiensten", zo ook de TAN sms van ING.... als ik 3 overschrijvingen doe, heb ik er 3 conversaties bij, terwijl dit eerst netjes groepeerde.
Ten tweede lijdt mijn iTunes Wi-Fi Music Store onder het probleem dat, tenzij mijn iPhone in Safe Mode zit, er een vage opmaak is, waarin je niets kunt aanklikken.
Mijn geinstalleerde JailBreak apps:
Southparkmobile
Icy
Cydia
SBsettings
LockCalender
Preference loader
(deze laatste 2 heb ik via SBsettings al eens uitgehad, wat geen effect had).....

Elke hulp is welkom!
Alvast bedankt!
__________________
iPhone 2G 8GB --> bijna alle iPhone OS'en en iOS'en op gehad en gejailbreakt
iPhone 4 16GB verkocht
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app store probleem. maddutchy iPhone Apps 4 18-08-10 15:21
App store probleem maartenforlien iPhone Apps 2 15-02-09 21:37
iTunes Wi-Fi Music Store op mijn Iphone cort Archief 6 26-12-07 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:22.