//

Netwerk probleem en ander probleem

Netwerk probleem en ander probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of dit hier hoort excuus als het hier net hoort. Heb sinds een tijdje last van gewoonweg ineens een wegvallende verbinding vanuit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-11-09, 01:19
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard Netwerk probleem en ander probleem

Ik weet niet of dit hier hoort excuus als het hier net hoort.

Heb sinds een tijdje last van gewoonweg ineens een wegvallende verbinding vanuit mijn kant. De ander hoort rare geluiden en ineens gaat hij ophangen. We hebben zelfde netwerk tmobile. Ik heb de 3gs en hij de 3g. Hebben meer mensen hier last van?

Daarnaast heb ik probleem met mijn iPhone dat de pushnot. Het niet doen voor de jailbreak en na de jailbreak ook niet na een reset ook niet zonder terugzetten. Ook hierbij zit ik weer met een raadsel bij whatsapp krijgt vriend van mij de melding dat ik geen push heb aanstaan maar dat heb ik weldegelijk.

Ohja en nog een toevoeging 3G wat is dat ik heb hooguit 5 minuten op de gehele dag 3G voor de rest het slome mobiele netwerk hier ben ik vast niet de enige bij denk ik.

Daarnaast weet ik niet of dit hier hoort maar is het normaal dat je scherm om de chrome rand ineens zit zonder iets te hebben gedaan naast normaal telefoongebruik van de iPhone? Ben ik hiervoor toevallig verzekerd bij proassist? Hun hingen mijn telefoontje gewoon op toen ik begon uit te leggen ..

Zo dat was het wel met mijn mankementen sorry.

Hoop dat ik de juiste oplossingen vind ervoor ^^ alvast bedankt ben al 2 weken bezig met het zoeken vandaar ik maar eens ging rondvragen.

Danny

Laatst gewijzigd door Dannybevers; 21-11-09 om 01:37.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apps updaten en probleem met ander account Sorky71 iPhone Apps 15 24-04-16 15:46
Hotmail probleem (ander dan er al gevraagd is) goacidia iPhone algemeen 4 23-04-08 20:54
SMS werkt niet (ander probleem!) thalee86 iPhone algemeen 3 06-02-08 13:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:29.