SMS werkt niet (ander probleem!) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone met firmware 1.1.2 en geunlocked met een stealthsim v3. Ik heb echter een probleem met sms: Als ik op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SMS werkt niet (ander probleem!)
Hallo allemaal,
Ik heb een iphone met firmware 1.1.2 en geunlocked met een stealthsim v3. Ik heb echter een probleem met sms: Als ik op het icoontje sms druk, start hij de sms-applicatie en sluit deze vervolgens weer af. Ik heb geen tijd om iets in te drukken ofzo. Hoe kan ik dit verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iworld op nieuw draaien
|
|
|||
|
|||
Opnieuw draaien van iworld lost de problemen voor alsnog niet op. Ik kom er net trouwens ook achter dat de telefoon(bel) modus crasht voordat een volledig nummer ingetoetst kan worden.
zou docken met itunes enig verschil maken tijdens het opnieuw draaien van iworld? |
|
|||
|
|||
na een tweede keer draaien werkte het wel, bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
SMS werkt niet | Clemenza | iPhone algemeen | 4 | 30-07-09 16:28 |
SMS werkt niet | Yorick | iPhone algemeen | 111 | 28-07-09 06:16 |
Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet | juud85 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 20:02 |
Tijd sms klopt niet + SMSD werkt niet | Laura-Brink | Jailbreak apps en thema's | 2 | 16-06-08 18:16 |
|
|