Help Turbosim INGEBLEVEN!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen heb dringend hulp nodig mijn turbosim is in me iphone gebleven (bleven hangen)... ik zou het niet erg vinden als die het ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Help Turbosim INGEBLEVEN!!!
Hallo mensen
heb dringend hulp nodig mijn turbosim is in me iphone gebleven (bleven hangen)... ik zou het niet erg vinden als die het ook deed maar als ik nu mijn simkaart instop heb ik helemaal geen bereik... help aub... iemand enige idee of oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opendoen..
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde gehad met mijn NextSim. Heb de "restjes" van mijn NextSim eruit gehaald met pincet en dan maar nieuwe NextSim gekocht want die was helemaal vern**kt!
|
|
||||
|
||||
ISYAN68: eruit proberen te prutsen, ,schudden met je iphone (mss valt i eruit), fijna pincey ertrekken (pas op beschadigingen binnenin),
In T slechtste geval, je iphone openen.
|
|||
|
|||
Heel voorzichtig je beschadig je iphone zo van binnen
|
|
||||
|
||||
zeg k toch, opletten da je de contacten nie verbuigt vanbinnen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
nie echt te begrijpen? oeps , de schrijf fouten bedoel je? was iets te snel, ben hier met 2 iphones bezig, chatten, iphoneclub forum enz.... word gek hier. need pauze
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TurboSim 1.1.3 | Reckless | Archief | 1 | 20-02-08 20:20 |
FW 1.1.2 en TurboSim | Fresh | Unlock [archief] | 82 | 27-01-08 21:51 |
heb iphone 1.1.2 met turbosim...kan ik upgraden naar 1.1.3 ? En werkt de turbosim dan | stefaand | Unlock [archief] | 2 | 21-01-08 14:53 |
Turbosim like | the007 | Archief | 0 | 26-12-07 18:11 |
|
|