//

Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet

Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister heb ik een nieuwe iphone 3gs (16gb) Alles werkt naar behoren, maar vandaag hoorde ik van een vriendin met een hele oude telefoon, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-09, 18:16
juud85 juud85 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard Probleem: sms wordt als mms ontvangen?? + sms naar buitenlands nummer lukt niet

Sinds gister heb ik een nieuwe iphone 3gs (16gb)
Alles werkt naar behoren, maar vandaag hoorde ik van een vriendin met een hele oude telefoon, dat de smsjes die ik verstuurd heb aan haar, bij haar als een melding van t-mobile binnen kwam dat er een mms voor haar was. Ik doe gewoon alles volgens de instructies, typ het bericht in de onderste balk naast het camera-icoontje, zonder op dat camera-icoontje te drukken (want dan wordt het mms).
Kent iemand dit probleem of komt het misschien doordat ze een oude tel. heeft?

Verder nog een probleem: ik wilde smsen naar een amerikaans mobiel nummer en naar een fins nummer. Ook al doe ik alles goed met de landnummers ervoor, toch krijg ik die smsjes maar niet vestuurd.

Kan het er iets mee te maken hebben dat tmobile bezig is met de site en ik nog niet ben verwerkt in het systeem? kan namelijk ook mijn voicemail nog niet instellen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-07-09, 18:32
xa4cornelis xa4cornelis is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 94
Standaard

Nee dit komt door in een bug in os 3.0, zodra je meerdere mensen tegelijk wil smsen moet je even je mms functie uitzetten in je instellingen menu!

Succes
  #3  
Oud 08-07-09, 18:33
kloon kloon is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Belgium
Berichten: 53
Standaard

Ik heb dit ook stuur ik 1 smsje naar meerdere afzenders dan wordt dit automatisch verstuurt als een mms
kostelijk grapje
  #4  
Oud 08-07-09, 19:02
juud85 juud85 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Dankjewel, mms uitzetten zal wel helpen. Stomme is alleen, dat ik het smsje maar naar 1 iemand stuurde...en zij ontving dus mms. Raar toch?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ontvangen SMS lukt niet RobbertNED iPhone algemeen 0 10-01-11 17:56
Vodafone: Groeps SMS wordt verstuurd als MMS rTunes Vodafone 2 09-07-09 13:36
Nummer ontvangen per SMS, bellen kings iPhone algemeen 11 29-06-09 12:20
Nummer herkenning ontvangen sms werkt niet. bram87 Unlock [archief] 11 06-03-08 13:06
SMS Ontvangen lukt niet :( - Enkel geactiveerd ! ExOMaNiaC Archief 3 10-10-07 22:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:22.