vlekken op het scherm van de 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat is jullie ervaring met het 3GS scherm in vergelijking met dat van de 3G? Ik heb net de indruk dat er meer vingervegen op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vlekken op het scherm van de 3GS
Wat is jullie ervaring met het 3GS scherm in vergelijking met dat van de 3G? Ik heb net de indruk dat er meer vingervegen op de 3GS staan dan op de 3G...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vlekken zijn nu een stuk makkelijker af te vegen, dit was moeilijker bij mijn iPhone 2G
|
|
|||
|
|||
ik heb er veel minder last van op me 3GS
|
|
|||
|
|||
De vlekken,de zeg maar soms onzichtbaarheid was weldegelijk erger bij de 3G dan bij de nieuwe nu.Vind het een hele verbetering nu.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! | Jeroen | iPhone algemeen | 18 | 20-09-12 22:27 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|