Vlekken en strepen op LCD scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een maand of twee heb ik last van 'vlekken' op mijn beeldscherm, het begint als een paar groene pixels, dat word dan een klein ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze vlekken en strepen op LCD scherm
Sinds een maand of twee heb ik last van 'vlekken' op mijn beeldscherm, het begint als een paar groene pixels, dat word dan een klein blokje/streep grijze pixels. En uiteindelijk word het een grijze 'vlek' en heeft het een soort oplichting aan de buitenkant van de 'vlekken'.
Wie weet wat dit is, en of dit op te lossen is door een nieuw LCD scherm er in te plaatsen. Zie bijlage. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door mike--ie; 08-07-10 om 20:29. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
LCD vervangen ja
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet | TheCrow | iPhone algemeen | 5 | 29-09-13 23:43 |
Iphone 3g Scherm kapot ( grijzen strepen ) | wjl | iPhone algemeen | 3 | 10-10-10 19:02 |
vlekken op het scherm van de 3GS | blaugrana | iPhone algemeen | 3 | 08-07-09 19:43 |
help?! bewegende strepen op mn scherm | daanoontje | iPhone algemeen | 4 | 17-04-09 20:07 |
Gele vlekken Iphone scherm met foto's! | STASKO | Muziek, foto & video | 7 | 03-03-08 23:43 |
|
|