Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G die gekleurde horizontale strepen in het LCD scherm weergeeft. Ik heb het LCD scherm vervangen echter blijft het probleem bestaan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Horizontale strepen in LCD, scherm vervangen helpt niet
Ik heb een iphone 3G die gekleurde horizontale strepen in het LCD scherm weergeeft.
Ik heb het LCD scherm vervangen echter blijft het probleem bestaan. Als ik het moederbord vervang van een andere iPhone 3G is het probleem opgelost. Het ligt dus aan het moederbord, ik heb hem meerdere keren hersteld en in DFU modus gezet alleen probleem blijft. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Zie onderstaande links voor fotos van mijn defect. ImageShack® - Online Photo and Video Hosting ImageShack® - Online Photo and Video Hosting |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan is jouw mobo kapot zo te zien...
|
|
|||
|
|||
@aeensing ZWEER HET!? NEE JOH!
@TheCrow Je zou op internet kunnen zoeken naar iphone's waarvan bijvoorbeeld het scherm kapot is maar de moederbord nog functioneel, die zijn best goedkoop te verkrijgen, en die in jouw iPhone zetten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk niet dat het moederbord kapot is maar de LCD connector van het moederbord, zo'n connector is los verkrijgbaar, alleen solderen gaat erg moeilijk worden denk ik Iemand ervaring? |
|
||||
|
||||
Dat was ook mijn eerste idee... Is dat de connector waar de flatcable in gaat? Dat lijkt me geen heel groot probleem...
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde met een iphone 4, schermafdruk is ook vertekend, dus lijkt op foutje in de grafische processor
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G LCD vervangen | gertjanb | iPhone algemeen | 2 | 22-10-13 20:59 |
LCD scherm zelf vervangen | philippefeij | iPhone algemeen | 7 | 25-10-11 22:31 |
Iphone 4 soms horizontale strepen of scherm wordt wit/zwart erna | omed4life | iPhone algemeen | 4 | 05-01-11 20:50 |
Vlekken en strepen op LCD scherm | mike--ie | iPhone algemeen | 1 | 08-07-10 23:14 |
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? | iMario | Unlock [archief] | 1 | 20-04-08 02:50 |
|
|