Hoe kan je meer geheugen vrij maken in 3.0? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik zat zo is in mijn telefoon te kijken met iphonebrowser. Nu zie ik allemaal mapjes staan met bijvoorbeeld english.proj enz enz. Kan ej ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan je meer geheugen vrij maken in 3.0?
Hoi,
Ik zat zo is in mijn telefoon te kijken met iphonebrowser. Nu zie ik allemaal mapjes staan met bijvoorbeeld english.proj enz enz. Kan ej deze verwijderen? En zo ja levert het dan meer werkgeheugen op? Wat zou je nog meer kunnen doen om geheugen op je iphone vrij te maken? bvd Rene |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die bestanden verwijderen schiet je niets mee op.
Om geheugen (ram denk ik dat je dan bedoeld) vrij te maken, kun je het best SBSettings installeren. Hier zit een Processes knop op waarmee je processen kunt killen en geheugen vrij kunt maken. Als je opslaggeheugen bedoeld, dan schiet je wederom niets op door die bestanden te verwijderen aangezien dat je systeempartitie is. Dus niet de partitie waar spellen/muziek e.d. opgeslagen worden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! | Mattieshark | iPhone algemeen | 10 | 09-10-10 23:24 |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
firmware 3.1.3... Simlock vrij maken, hoe? | kiimp | Archief | 19 | 02-03-10 20:31 |
T-Mobile en orginele sim lock vrij maken hoe? | Iphone3Gs | Archief | 1 | 09-10-09 11:13 |
|
|