internet instellingen voor tele2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een vraag voor de iphone gebruikers in combinatie met een Tele2 abbo. Jullie zullen waarschijnlijk net als ik een sms gehad met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
internet instellingen voor tele2
Hey,
Ik heb een vraag voor de iphone gebruikers in combinatie met een Tele2 abbo. Jullie zullen waarschijnlijk net als ik een sms gehad met daarin dat we in de zomer gratis gebruik kunnen maken van internet... alleen doet hij dat bij mij niet meer... Heeft 1 van jullie hier een oplossing voor? Wil natuurlijk graag gebruik maken van gratis internet.... gr. jonathan
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tele2 email pop instellingen | koentjes | iPhone algemeen | 24 | 21-02-12 16:55 |
Tele2 instellingen internet | SciClone | Overige providers Nederland | 1 | 18-10-10 12:33 |
Ervaring los abbonement Tele2 voor Iphone | Domino16 | Overige providers Nederland | 1 | 26-08-10 15:19 |
iphone 2g en tele2 mobiele instellingen lukt niet | imdevoer | Overige providers Nederland | 0 | 02-12-09 20:27 |
internet instellingen | beysulun | Archief | 1 | 17-11-07 01:23 |
|
|